Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@14:35:20 GMT

معرفی دبیران جشنواره‌ «نقالان علوی»

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۴۲۲۸۲

معرفی دبیران جشنواره‌ «نقالان علوی»

کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری دبیران علمی و اجرایی دومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) منصوب کرد.

زارعی با صدور دو حکم جداگانه، داود فتحعلی‌بیگی را به عنوان دبیر علمی و حسین عالم‌بخش را به سمت دبیر اجرایی دومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم داود فتحعلی‌بیگی آمده است: «با تقدیم خالصانه‌ترین احترامات، نظر به تعهد، دانش و تجربه‌ی شایسته‌ جنابعالی در عرصه‌ هنرهای نمایشی و نمایش‌های ایرانی از جمله هنر پرده‌خوانی و نقالی و بنا به همدلی و همراهی همیشگی‌تان، به موجب این حکم به سمت دبیر علمی دومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) منصوب می‌شوید. امید که با هماهنگی و تلاش پیگیر و اتکال به قدرت لایزال حضرت احدیت، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آن گونه که در خورشأن و بینش این هنر قدسی است کوشا و سربلند باشید.»

خاطر نشان می‌شود داود فتحعلی‌بیگی در دوره‌ اول جشنواره‌ی نقالان علوی نیز به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و هیات انتخاب آثار با دبیرخانه‌ جشنواره همکاری داشت.

همچنین حسین‌ عالم‌بخش که در دوره‌ اول این رویداد در سمت جانشین دبیر جشنواره فعالیت داشت،‌ در این دوره حکم دبیر اجرایی را دریافت کرده است. در متن حکم وی مرقوم شده است: «نظر به تجربیات، دانش و عملکرد مثبت و ارزشمند شما در عرصه‌ هنرهای نمایشی، بدین وسیله جنابعالی به عنوان دبیر اجرایی دومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) که در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود منصوب می‌شوید. امید است با یاری خدای متعال و بهره‌گیری از تجارب گذشته و ظرفیت‌های حوزه هنری، جشنواره‌ای تأثیرگذار و در شأن و منزلت پیشوای اول شیعیان امیرالمومنین حضرت علی(ع) برگزار شود. انشاءالله.»

خاطرنشان می‌شود دومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از 13 تا 17 شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

علوی‌تباران مازندران با تشکیل زنجیره‌ای محکم و یکپارچه در حمایت از دو اقدام وعده صادق و طرح نور در تمام نوار ساحلی به وعده خود عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ مردم غیورمند مازندرانی از مردان و زنان در جای جای نوار ساحلی از نکا گرفته تا ساری، جویبار، بابلسر، فریدون‌کنار و انتهای نوار ساحلی خزر مازندران یعنی رامسر زنجیره‌ای بستند آن هم جهت حمایت از دو اتفاق مهمی که اخیراً در کشورمان افتاد.

گام اساسی نیروهای مسلح سپاه با پرتاب پهپادها، موشک‌های کروز و بالستیک به سرزمین اشغالی با طرح وعده صادق و دغدغه مندان انتظامی نظام با طرح نور جهت مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی باعث شد تا علوی‌تباران مازندران جهت حمایت این نیروهای غیور و دلیر به زنجیره انسانی اتحاد و همبستگی بپردازند.

کد خبر 745826

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی