Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزگار اداره آموزش و پرورش شهر اصلاندوز مقام اول کشوری نخستین جشنواره ملی ارزشیابی توصیفی را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مقام اول کشوری نخستین جشنواره ملی ارزشیابی توصیفی که در استان البرز برگزار شد نصیب آموزگار اداره آموزش و پرورش شهر اصلاندوز شد.

عارف مهتاب آموزگار پایه ششم ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز در نخستین جشنواره ملی ارزشیابی توصیفی و یکی از رخدادهای مهم علمی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی، موفق شد در بخش نگاه متفاوت رتبه اول و در بخش فیلم برتر رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر حسن‌زاده‌ کیخا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه امداد، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، پنج هزار و ۵۷۷ حامی جذب شدند که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد و اتفاق جالب این است که تعداد بسیار زیادی از این حامیان، بومی استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان به دلیل همکاری با مجموعه اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در این ماه نیز بیش از ۱۹ هزار کودک یتیم در سطح استان، صاحب حامی شدند.

کیخا بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۱۵۶ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بیشترین آمار در کشور نیز مربوط به سیستان و بلوچستان است، علاوه بر آن، ۲۴ هزار کودک نیز تحت عنوان «محسنین» از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته، عمده حامیان ایتام استان، غیربومی و خارج استانی بودند، اما با اقدامات صورت گرفته، امروز درصد حامیان بومی افزایش پیدا کرده است و این نشان از اعتماد مردم خیراندیش استان به مجموعه کمیته امداد دارد.

کد خبر 746558

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد