Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛ محسن علیزاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در رابطه با بحث اشتغال جوانان ومسکن مددجویان در سطح استان یزدگفت:کمته امداد دو موضوع اشتغال جوانان ومسکن مددجویان بدون محدودیت ورود پیدا کرده و تصمیمات خوبی در این باره گرفته شده است.

علیزاده با بیان اینکه یکهزارو 600نفر فاقد مسکن از حوزه عمران و ساختمان در سطح استان شناسایی شده اند تصریح کرد:امیداواریم باتوجه به سیاست های کلان این مرکز و اهمیت مسکن در سطح استان در یک پرسه زمانی 2تا 3ساله،مددجوی فاقد مسکن در سطح استان نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:منازل مسکونی مددجویان زیادی درسطح استان نیاز به تعمیرات دارد که امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح طی مدت کوتاهی به نتیجه برسیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در رابطه با اشتغال مددجویان در سال جاری اشاره و بیان کرد:تسهیلات بانکی در سال جاری از 15ملیون تومان به 20میلیون تومان افزایش یافته است.

علیزاده افزود:مددجویان زیر نظر این نهاد می توانند از تسهیلات اشتغال و قرض الحسنه تاسقف 50 میلیون تومان بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت حوزه کاریابی این نهاد عنوان کرد:خدماتی در خصوص آموزش اشتغال مددجویانی که باید به حوزه های مختلف کاری معرفی شوند ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه مددجویان در بسیاری ازمشاغل از جمله کاریابی و مشاغلی که به واسطه تسهیلات قرض الحسنه انجام می شود نیاز به آموزش دارند خاطر نشان کرد:در این رابطه هماهنگی و تعامل باسازمان های جهاد دانشگاهی استان،آموزش فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش برقرار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح اکرام ایتام که یکی از طرح های موفق و درحال پیگیری ازسوی این مرکز در سطح کشور است اشاره کرد و گفت:استان یزد در بحث طرح اکرام ایتام در جایگاه های برتر کشور قرار دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه حدود 5هزار نفر در طرح اکرام ایتام و طرح محسنین در سطح استان شناسایی شده اند بیان کرد:در این باره استقبال خوبی از سوی مردم وخیران صورت گرفته است.

علیزاده افزود:در رابطه با طرح محسنین هنوز جای کار بسیار است و امیداواریم که این موضوع همچون طرح اکرام ایتام پوشش پیدا کند.

جشن تولد 51 نفر از فرزندان اکرام ایتام و محسنین به همراه خانواده های خودبا حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان و مدیر کمیته امداد بافق و جمعی از مسوولان درهتل نیکان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

شناسایی بیش از یکهزار مددجو فاقد مسکن در استان یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان