Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۵۴۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ ستار خسروی گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت 540 میلیون ریال اموال مسروقه از خودروی شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند.

عدم توجه به جلو مرگ راننده 29 ساله ای را رقم زد

جواد درستکار در گفت و گویی گفت: ماموران پلیس راه دامنه از واژگونی یک دستگاه سواری آردی در محور بوئین میاندشت مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه دراثر این حادثه رانندگی راننده خودرو که خانمی 29 ساله بود جان خود را از دست داد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی عدم توجه به جلو توسط راننده سواری پژو اعلام شده است.

توقیف نزدیک به 90 کیلو گرم تریاک در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 89 کیلو و 750 گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سید تقی حسینی گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی قصد دارد محموله ای را از شرق کشور وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی افزود: یک تیم از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر به یکی از ورودی های شرقی استان اصفهان اعزام و خودروی پژو 407 متلق به این سوداگر مرگ را شناسایی و متوقف کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو مقدار 89 کیلو و 750 گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

حسینی با اشاره به توقیف یک سواری پژو 407 و دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد قاچاقچی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در الویت کاری پلیس می باشد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف بیش از 42 کیلو گرم مواد افیونی در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف 42 کیلو و 900 گرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم زاد گفت : ماموران انتظامی شهرستان نائین و شهرستان اردکان استان یزدحین اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری و مبارزه با سوداگران مرگ به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار 42 کیلو و 900 گرم تریاک که زیر صندلی های خودرو بود کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کاظم زاد خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

توقیف سواری زانتیا با 4 میلیارد لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک محموله لوازم آرایشی بهداشتی خارجی به ارزش چهار میلیارد و 250 میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

حسن یاردوستی گفت : ماموران گشت انتظامی یکی از کلانتری های شهر اصفهان حین گشت زنی در منطقه مربوطه به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که تعداد یک هزار و 268 عدد ادکلن ، 100 دستگاه ماشین اصلاح و 100 بسته دیگر لوازم آرایشی خارجی کشف که راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد و 250 میلیون ریال ارزش گذاری شده ادامه داد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی