Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@16:31:59 GMT

دنبال خوش خدمتی جریانهای بیگانه نباشید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۴۳۲۸۳

به گزارشخبرگزاری بسیجاز کرمان؛ سرهنگ پاسدار احمد مرادی زاده فرمانده سپاه انار با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در افغانستان به شهادت رسید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه حاضر تبریک گفت.

مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ضمن اشاره به اینکه دانایی و دانستن حق مردم است، اظهار داشت: خبرنگاران با توجه به دانایی و اطلاعاتی که در اختیار جامعه قرار می دهند؛ زیر ساخت توسعه می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا روز خبرنگاران را باید ارج بنهیم و از حضورشان در همه ی حوزه ها استقبال کنیم.

مرادی زاده، خطاب به جمع خبرنگاران حاضر گفت: حرمت قلم و رسانه را حفظ کنید مبادا همانند قلم بدستان مزدور به دنبال خوش خدمتی به برخی از جریانهای خاص و بیگانه باشید چرا که جایگاه تاثیر گذار رسانه است که در همه دنیا باعث تحول و دگرگونی است.

مرادی زاده در ادامه با اشاره به حفظ جایگاه خبرنگار ، یادآور شد: مدیران و ما مسئولان از کار صحیح و نوشتار درست خبرنگاران استفاده می کنیم و چه بسا با یک خبر بدنبال حل مشکل آن پی خواهیم برد و من قدردان تمام خبرنگاران ،عکاسان و تصویربرداران رسانه ها اعم از هفته نامه ، پایگاه اطلاع رسانی انار وصداوسیمای شهرستان هستم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق

مرادی پور معاون امور بانوان فرمانداری بافق گفت: نمایشگاه جواهرانه به همت پرچم داران عفاف و حجاب شهرستان بافق برپا شده است. 

او افزود: این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از جمله جواهری در تونل زمان، گفت و گوی دخترانه، کافه چالش، میز کتاب، دیوار آزاد و ملزومات حجاب است. 

مرادی پور بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد