Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:21:10 GMT

هادی دست به دامان نیروهای عربستانی در عدن شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۴۳۸۴۲

هادی دست به دامان نیروهای عربستانی در عدن شد

رئیس جمهوری مستعفی یمن از نیروهای عربستانی برای حفاظت از عدن در مقابل مداخله‌های نیروهای اماراتی در امور داخلی یمنی‌ها کمک خواست.

به گزارش ایسنا، یک منبع سیاسی که نخواست نامش فاش شود، در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی گفت، عبدربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن روز گذشته با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در شهر طنجه در شمال مراکش دیدار کرد و درخواست کمک از نیروهای عربستانی در عدن را مطرح کرد که علت آن به بن بست رسیدن ارتباطات با نیروهای اماراتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع احتمال داد که علت این امر، افزایش نفوذ و مداخله نیروهای اماراتی در تمامی جزئیات فعالیت دولت مستعفی یمن از جمله فعالیت‌های امنیتی و نظامی بوده باشد که این مداخله‌ها در برخی از موارد، به حد درگیری‌های مسلحانه با نیروهای دولت مستعفی یمن می‌رسید و این مساله نیروهای یمنی را واداشت تا از نیروهای عربستانی کمک بگیرند و اولین تیپ از این نیروها کمی پیشتر وارد استان عدن شد.

وی فاش کرد، نیروهای اماراتی علت اصلی در عدم توانایی نیروهای هادی و اعضای دولت مستعفی برای برقراری ثبات همیشگی در استان عدن بودند و نیروهای اماراتی غالباً در تهدیدهای امنیتی دست دارند و این مساله هادی را واداشت تا از نیروهای عربستانی به عنوان راه حلی میانه جهت جلوگیری از تهدیدهای نیروهای اماراتی درخواست کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند