Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حیدری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، با بیان اینکه پروژه احداث خانه‌های عالم از سال 85 آغاز شده است، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر به علت تخصیص نیافتن اعتبارات عمرانی به این حوزه، احداث خانه‌های عالم متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه 14 باب خانه عالم روستایی توسط سازمان تبلیغات اسلامی احداث شده است، افزود: 2 خانه عالم توسط بسیج سازندگی و 3 خانه عالم نیز با مشارکت مردم در مناطق روستایی احداث شده است.

حیدری به جایگاه خیرین در امر ساخت خانه عالم اشاره کرد و گفت: پیش از آغاز پروژه ساخت خانه‌های عالم توسط دولت، این امر با مشارکت مردم و با کمک خیرین انجام می‌گرفت هم‌اکنون نیز در بسیاری از مناطق شهر ساخت خانه عالم به کمک خیرین انجام می‌گیرد.

وی تأکید کرد: ساخت تمامی خانه‌های عالم در مناطق شهری بدون استثنا توسط مشارکت مردم وخیرین انجام می‌گیرد و از اعتبارات دولتی برای ساخت، تعمیر و تجهیز این واحدها استفاده نمی‌شود.

حیدری یادآور شد: خانه‌های عالم در مناطق شهری با توجه به نیاز مجموعه مسجد تغییر کاربری داده می‌شود اما خانه‌های عالم در مناطق روستایی امکان تغییر کاربری ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 باب خانه عالم با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد در همدان وجود دارد، افزود: امسال 32 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر، تجهیز و اتمام خانه‌های عالم نیمه‌ساخته اختصاص یافته است که البته از ظرفیت خیرین نیز در این راستا استفاده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان به لزوم احداث خانه عالم در این شهر اشاره کرد و گفت: وجود روحانی دائم و برگزاری 3 وعده نماز جماعت در این روستاها، پیگیری مسائل فرهنگی و مذهبی و انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله رویکردهای ایجاد خانه‌های عالم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟