Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:42:40 GMT

تجلیل از مقام شامخ ایثارگران

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۴۵۰۲۰

تجلیل از مقام شامخ ایثارگران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علی جان صادق‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم که با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌ها و رشادت‌های ایثارگران به الگویی برای ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب ( ع) از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم تجلیل شد.

وی افزود:با گرامیداشت سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان به ایران اسلامی،امروز جلوه‌ای از عظمت آزادگان ایران اسلامی در اسارت را می‌توانیم در چهره باصلابت و غیرتمند شهید محسن حججی در هنگام اسارت مشاهده کنیم.

وی تصریح کرد: ضمن ادای احترام به شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی، چهره مصمم و بدون ترس این شهید عزیز را همچون شهدای پرافتخار جنگ تحمیلی توصیف کرد وهمین روحیه شهادت‌طلبی بود که پیروزی ایران اسلامی را به رهبری امام امت در برابر رژیم تا دندان مسلح بعث عراق رقم زد.

وی ابراز کرد: در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جنگ دشمنان با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد،اگرچه ماهیت جنگ تغییر کرده و اسلحه در کار نیست اما امروز دشمنان با تحریم اقتصادی به جنگ ملت ایران آمده‌اند.

صادق‌پور تنها راه برون‌رفت پیروزمندانه تحریم را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بینش و بصیرت نقشه راه را برای ملت و دولت ترسیم کردند و باید برای پیشرفت و عزت ایران اسلامی این راه را طی کنیم.

وی بر لزوم بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت:هدف دشمنان از تحریم اقتصادی، ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که بهترین راه مقابله با تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم ضمن تاکید بر تفقه در دین به عنوان نخستین عنصر مسلمانی، اقتصاد مقاومتی را نسخه بی‌بدیل برای مقابله با تحریم‌ها دانست.

وی همچنین خدمت به مردم را نیز جهاد دانست و گفت: ایثارگران شرکت آب و فاضلاب همان طور که در طول هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند اکنون نیز در کسوت خدمت به مردم جهادگری می‌کنند.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم و جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان