Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی علمای اهل تسنن و تشیع استان کردستان با موضوع بانکداری اسلامی در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی علمای اهل تسنن و تشیع استان کردستان با موضوع بانکداری اسلامی در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد.

حسین ملامحمدی ظهر امروز در این نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه تحقق بانکداری اسلامی در استان کردستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بانک مهر اقتصاد از سال 1372 در سطح کشور و استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه تا امروز توانسه‌ایم در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال موفق باشیم.

مدیرشعب بانک مهر اقتصاد کردستان با قدردانی از حمایت‌های سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان تصریح کرد: خوشبختانه گام‌های موثری برای رفع محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال جوانان برداشته شده و امیدواریم که بتوانیم در پیروی از تحقق شعار سال اقدامات جدی‌تر برداریم.

وی گفت: مهم‌ترین هدف و بارزترین عمل «رعایت قوانین، موازین شرع اسلام، نظم و انظباط مالی» است.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود