Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید در قوانین و روش واگذاری و خصوصی سازی بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی تجدید نظر شود گفت:سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مطمئنا سیاست‌های قوی‌ای است ولی در اجرا با مشکل مواجه هستیم و باید برای آن راه حلی اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه نگاه علمی به مشکلات استان می‌تواند راهگشا باشد اظهار کرد: یکی از مشکلات استان واگذاری برخی واحد‌ها به بخش خصوصی است که باید با نگاه علمی راه حلی برای این موضوع تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید در قوانین و روش واگذاری و خصوصی سازی بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی تجدید نظر شود افزود:سیاست‌های کلی اصل 44 مطمئنا سیاست‌های قوی‌ای است ولی در اجرا با مشکل مواجه هستیم و باید برای آن راه حلی اندیشیده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه باید در هیئت‌های واگذاری از مسئولان هر استانِ صاحب واحد واگذاری نماینده معرفی شود گفت: ما از برخی واگذاری ها در استان از طریق رسانه ها مطلع می‌شویم که باید از مدیران استان هم مشورت بگیرند تا از مشکلات ناشی از عدم اهلیت و... پیشگیری کنیم.

وی تاکید کرد: به وزارت اقتصاد، مجلس و مراکز تصمیم گیری نتایج علمی تحقیق در مورد مشکلات واگذاری در آذربایجان شرقی اعلام شود تا با اصلاح روند فعلی مشکلات این واحد‌ها به مشکلات جدی اجتماعی و اقتصادی استان تبدیل نشود.

جبارزاده با بیان اینکه تاکنون 80 جلسه کمیسیون کارگری در آذربایجان شرقی برگزار شده است ابرازداشت: از این تعداد جلسات60 جلسه آن مربوط به شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی است. برخی تجمع‌ها هم در مقابل استانداری اتفاق می‌افتد که دقیقا در روز سفر یکی از سفرا به تبریز در مقابل استانداری تجمع کردند که موجب خدشه وارد شدن به چهره تبریز و استان شد.

وی در ادامه به روند اعطای تسهیلات به واحدهای تولید در طرح «رونق تولید» در استان اشاره کرد و گفت: با همکاری بانک‌ها رتبه سوم تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی را کسب کردیم در حالی که در بزرگی اقتصاد و بانک‌ها رتبه سوم را نداریم ولی بانک‌ها اقدامات خوبی در راستای اعطای تسهیلات انجام دادند و رتبه دوم را کسب کردیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بانک سپه هم اخیرا اعلام آمادگی کرده تا تسهیلات ارزی و ریالی به صنایع استان برای نوسازی صنایع اعطا کند که این بانک چنیین خدمتی را به صورت ویژه در این استان ارائه می‌کند.

جبارزاده در پایان با تاکید بر اینکه مدیران ارشد استان رویکرد حمایت از تولید و بخش خصوصی را دارند، ابراز داشت: چالش‌های سال‌های نخست دولت امروز به جزئیات رسیده است و امیدواریم با همت بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی تولید و اشتغال را رونق بخشیم.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب به نویسندگی پرویز امینی درباره دوران کودکی نقاش برجسته ایرانی سید علی‌اکبر صنعتی و فراز و نشیب‌هایی است که در دوران دوری از خانواده با او همراه بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «در بچگی ذوق نقاشی در من سرشار بود، به نحوی که تمام دیوار‌ها را با نقاشی‌های خودم سیاه می‌کردم و این جوشش غریب باعث می‌شد که حتی در سر کلاس‌های درس به جای گوش کردن به درس‌ها، به نقاشی از صورت معلمان بپردازم و برای همین هم همیشه تنبیه می‌شدم.»

مجموعه کودکی نامداران در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

در پشت جلد مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

دیگر خبرها

  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است