Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با هدف معرفی محصولات و خدمات صنعتگران این استان، ۲ هزار و ۶۹۷ دفتر کار مجازی برای واحد‌های صنعتی فارس در سایت www.sme.ir تشکیل شده است.


وی افزود: تشکیل این دفاتر کار مجازی در مدت چهار سال فعالیت بیشتری گرفت و ۷۴۶ دفتر از حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبری، با اشاره به معرفی یک هزار و ۶۲۲ محصول واحد‌های صنعتی فارس در سایت sme.ir در مدت فعالیت دولت یازدهم، ادامه داد: با احتساب این تعداد محصول، در مجموع تا کنون سه هزار و ۲۳۵ محصول واحد‌های صنعتی این استان در این سایت ثبت شده است.


وی بیان کرد: با راه اندازی دفاتر کار مجازی در سایت sme.ir، اطلاعات محصولات و خدمات متنوع صنایع تولیدی استان، برای استفاده عموم ارائه شده است.


قنبری اظهار داشت: واحد‌های صنعتی می‌توانند بدون پرداخت هزینه از طریق عضویت در پایگاه www.sme.ir صاحب دفتر کارالکترونیکی و یک سایت اطلاع رسانی شوند و از طریق آن، ضمن تامین نیاز‌های ارتباطی و کاری، به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند و قابلیت‌های تجاری خود را افزایش دهند.


وی تصریح کرد: با استفاده از این دفاتر، آخرین اطلاعات بنگاه‌های تولیدی و صنعتی با کمترین هزینه، علاوه بر مشتریان داخلی در دسترس مشتریان بین المللی قرار می‌گیرد.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: همچنین واحد‌های صنعتی عضو این سایت به طور رایگان از پشتیبانی فنی و تجاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز برخوردار خواهند شد.


قنبری افزود: امکان دسترسی سریع و آسان به مشخصات واحد‌های صنعتی کوچک، متوسط و شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، دسترسی به اطلاعات خدمات و محصولات ارائه شده متعلق به واحد‌های صنعتی، درج اطلاعات واحد‌های صنعتی به تفکیک محصول، نام شرکت، استان، شهرستان و شهرک صنعتی، از جمله مزایای این سایت است.


وی اظهار داشت: همچنین دسترسی به محصولات و خدمات براساس نوع صنعت، دسترسی به دفاتر کار الکترونیکی برای واحد‌های صنعتی، ایجاد وب سایت و پست الکترونیک برای واحد‌های صنعتی، مشاهده وب سایت‌های اختصاصی واحد‌های صنعتی و چگونگی ارتباطات الکترونیکی میان این واحدها، از دیگر قابلیت‌های سایت sme.ir محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ر

ایجاد دفتر کار مجازی برای واحد‌های صنعتی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام

 

به گزارش پارس نیوز ، شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شد. متقاضیان ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی می‌توانند این محصول پرفروش را به قیمت کارخانه و با موعد ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو سال۱۴۰۳

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز است. این خودرو به قیمت کارخانه و ۹۰ روزه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قیمت خودرو به صورت قطعی است.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

 

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی متقاضی ثبت نام ایران خودرو قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است

متقاضی ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده است. همچنین در اطلاعیه  فروش فوری ایران خودرو دهه فجر آمده است؛ هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام