Web Analytics Made Easy - Statcounter

­پلیس آمریکا در ایالت مریلند جسد سه دختر خردسال را در حالی که با ضربات چاقو کشته شده بودند در داخل یک خانه کشف کرده است.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما؛ ­پلیس آمریکا در ایالت مریلند جسد سه دختر خردسال را در حالی که با ضربات چاقو کشته شده بودند در داخل یک خانه کشف کرده است.
یک مرد 24 ساله که از وابستگان آنها محسوب می شود با اتهام قتل این کودک ها روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس منطقه پرینس جرج کانتی روز شنبه گفت یکی از مقتول ها نادیرا ویترز شش ساله و خواهر مظنون این پرونده است. دیگر کودک های کشته شده آریانا دکری 9 ساله و آجایاه دکری شش ساله هستند.
به گزارش آسوشیتدپرس از مریلند، اجساد این کودکان خردسال را مادر نادیرا و زمانی که صبح جمعه از سرکار به خانه خود بازگشت کشف کرد.
به گفته پلیس، مظنون این پرونده به قتل این کودکان اعتراف کرده است و کارگاهان اکنون در حال تحقیق روی انگیزه این اقدام هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، آژانس حفاظت مدنی در ریو گرانده دو سول دوشنبه گفت که حدود دوسوم از ۵۰۰ شهر این ایالت تحت تاثیر طوفان قرار گرفته و حدود ۱۳۰ هزار نفر وادار به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

طوفان و سیل در این ایالت جاده‌ها و پل‌های چندین شهر را تخریب کرده و باعث بروز رانش زمین و تخریب برخی سدها شده است.

شرایط آب و هوایی در روز دوشنبه بهتر شد اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده بار دیگر بارش باران و وزش طوفان شدت پیدا کند.

اداره هواشناسی ریو گرانده دو سول اعلام کرد: در کوتاه مدت و میان مدت اوضاع آب و هوایی بهتر نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که برخی مناطق همچنان شاهد شرایط وخیم آب و هوایی باشند.

ادواردو لیته فرماندار ریو گرانده دو سول گفت که گروه‌های امدادرسانی به مناطق بیشتری دسترسی پیدا کرده‌اند و احتمال می‌رود که شمار کشته‌ها افزایش پیدا کند. مقام‌های این ایالت گفتند که هنوز ۱۱۱ نفر مفقود هستند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلو رئیس جمهوری برزیل و برخی از اعضای کابینه‌اش روز یکشنبه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند. وی همچنین روز دوشنبه جلسه‌ای برای بررسی شرایط بازسازی مناطق آسیب‌دیده برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل