Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی عصر امروز در دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ایران اسلامی وجود خانواده معظم شهدا در جامعه امروز ما است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین دلایل حفظ انقلاب اسلامی با وجود قریب به 4 دهه دشمنی‌های پیدا و آشکار مستکبران، وجود روحیه ایمان و اعتقاد در وجود ملت ایران است که سبب شده در برابر هرگونه تهدیدی بتوانیم با اقتدار بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان این که دوراندیشی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل و تهدیدشناسی دقیق ایشان موجب واکنش به موقع نظام جمهوری اسلامی به تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شده است، خاطرنشان کرد: ما امروز مدیون مجاهدت‌های فراوان شهدایی هستیم که خون پاک خودشان را فدای راه عزت و عظمت کشور کرده‌اند.

ترابی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و معنوی کشورمان وجود خانواده معظم شهدا در جامعه ما هستند که حقیقتا یک سرمایه ارزشمند برای جامعه ما به‌شمار می‌روند و ما در هر بخشی از حضور آنان بهره‌مند می‌شویم.

وی گفت: بسیجیان جامعه امروز ما نیز برای تقویت کارآمدی و رشد ظرفیت‌های معنوی خود می‌بایست راه شهدا را ادامه داده و همواره الگوی واقعی خود در زندگی را شهدا قرار دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با تأکید بر ضرورت پاسداشت ایثار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهدای ما هر کدام چراغ راهی هستند که راه را روشن می‌کنند و با تأسی به آنان می‌توانیم سعادت دنیوی و اخروی خویش را رقم زنیم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی