Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مراسم شب وداع با پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در حسینیه صاحب الزمان(عج) عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه شنبه شب در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ این شهدای عزیز با خدای خویش معامله کرده و در راه خدا از ارزشمندترین چیز یعنی جانشان گذشتند و عزت و سربلندی را به ملت ایران ارزانی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام میرشکاری از حضور مردم در این مراسم قدردانی کرد و افرود: مردم همت کردند که در این هوای گرم به استقبال شهدا آمدند و دین خود را ادا کردند. قطعاً خداوند این عمل خیر شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم که ولایت مداری سیره عملی شهدا بوده است و همه شهدا در وصیت نامه هایشان به ما سفارش می کردند که امام و رهبر خود را تنها نگذاریم؛ این وصیت مسئولیت ما را برای حفظ انقلاب سنگین تر کرده است که راه شهدا را گم نکنیم و بتوانیم ادامه دهنده این راه نورانی باشیم.

در ادامه این مراسم سردار عبودزاده از جانبازان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سخنانی از حضور باشکوه مردم عسلویه در این مراسم تقدیر کرد و با نقل خاطراتی گوشه هایی از تلاش گروه های تفحص در خاک عراق و مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهدا بیان داشت.

در پایان مراسم یکی از مداحان مرثیه سرایی و نوحه خوانی کرد و مردم در کنار پیکر مطهر شهدا به عزاداری پرداختند.

پیکر مطهر این ۳ شهید خوشنام عصر یکشنبه با حضور پر شور مردم شیعه و سنی شهرستان عسلویه در مرکز دهستان اخند تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس

در آستانه ایام شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار و پایتخت مقاومت جهان اسلام بار دیگر معطر به عطر شهدا می‌شود.

 قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر ۱۵ جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله این برنامه‌ها است.

 مراسم وداع با این شهدا در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان برگزار و پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود.

مراسم تشیع این شهدا شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام