Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: پروژه عظیم مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران(مپنا) از دستاوردهای گذشته آقای بیطرف است.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت و در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: از مجلس ششم تاکنون با آقای بیطرف کار کرده ام و می دانم که تعامل بسیار خوبی با مجلس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای بیطرف فردی اجرایی و بدون حاشیه است که با رانت بالا نیامده و مراتب مدیریتی را از سطح استان و جهاد سازندگی شروع کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در سال ۷۶ و هنگامی که وزارت نیرو به آقای بیطرف واگذار شد، میزان تولید برق ۲۳هزار مگا وات بود که این میزان در سال ۸۴ به ۴۱هزار مگاوات افزایش یافت.

خامکانی خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت آقای بیطرف، تعادل تولید و مصرف برقرار شد که باعث رفع خاموشی های خسته کننده شد؛ همچنین پروژه عظیم مپنا از دستاوردهای دوران مدیریت ایشان است.

وی در پاسخ به برخی مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو که به اشکالات ساختاری در پروژه های سدسازی در زمان مدیریت وی پرداخته بودند، گفت: احداث سد و مکان یابی سدها در کشور ما بر مبنای مطالعات ۶۰ سال پیش که توسط کارشناسان خارجی صورت گرفته انجام شده است؛ بنابراین نباید گناه تغییرات آب و هوایی و مشکلات کشورهای همسایه را به گردن ایشان انداخت.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر سدسازی های دوران ایشان نبود در حال حاضر باران های سیل آسا باعث خسارت به مناطق مختلف خوزستان می شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!