Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:40:07 GMT

گرامیداشت روز مسجد/امیدوارم وکیل خوبی برای مردم باشم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۰۷۱۶

گرامیداشت روز مسجد/امیدوارم وکیل خوبی برای مردم باشم

رئیس شورای شهر تهران با گرامیداشت روز مسجد گفت: مسجد جایگاه تربیت عملی انسان هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به ایام مهم در هفته ای که پیش روست گفت: دیروز سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد بود که استبداد آمریکایی و انگلیسی را به کشور بازگرداند. مصدق را به زندان انداختند و زاهدی فراری را به روی کار آوردند و این کودتای آمریکایی آغاز دخالت های آمریکا در ایران بود که هنوز هم قصد دارد به شکل ها وروش های دیگر این کار را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خاطرات کودکی خود اظهار داشت: کودتای ۲۸ مرداد از محله ما یعنی محله سیروس و مولوی آغاز شد و به خانه مصدق ختم شد و من شاهد ماجرای کودتای ۲۸ مرداد از نزدیک بودم.

او در ادامه با گرامیداشت روز مسجد و گرامیداشت علامه مجلسی تصریح کرد: موضوع مسجد از موضوعات مهم است و باید به هویت و معماری اسلامی آن توجه شود. مساجد جایگاه تربیت عملی نسل ها هستند و انقلاب ما از مساجد شروع شد.

امیدوارم وکیل خوبی برای مردم بوده باشم

در ادامه جلسه رحمت الله حافظی در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه به عنوان آخرین کلام امیدوار از اینکه مردم و موکلینم به من اعتماد کردند تشکر می کنم و امیدوارم به درستی پیگیر مطالبات آنها بوده باشم و حق نمایندگی را ادا کرده باشم.

وی با تشکر از رسانه ها گفت: نقش رسانه ها در انعکاس حقایق قابل تقدیر بود.

در ادامه حافظی با اشاره به تهاتر ملکی در اتوبان امام علی (ع) و در نزدیکی شیان اظهار داشت: این ملک ۵ هزار و ۵۳۵ مترمربع پروانه ساخت دارد، قرار بوده تبدیل به هتل شود و سازمان بازنشستگی با بخش خصوصی آن را تهاتر کرده است.

این ملک ۴۲ میلیارد بیش از ارزش واقعی نرخ گذاری شده و هزینه صدور پروانه آن نیز ۳۹ میلیارد تومان برآورد شده که ۲۹ میلیارد تخفیف گرفته شده و تنها ۱۰ میلیارد بابت آن پرداخت شده است.

وی افزود: این زمین در پهنه جی بوده (فضای سبز) و نباید به کمیسیون ماده ۵ ارسال میشد اما به این کمیسیون ارائه و با سطح اشغال ۲۰ درصد در ۲۰ طبقه مجوز گرفته که منطقه به آن سطح اشغال ۳۰ درصد با تعداد طبقات ۲۵ طبقه داده که این موضوع باید رسیدگی شود.

بستن قرارداد بدون اطلاع مدیر

در ادامه محمد حقانی رئیس کمیسیون محیط زیست شورا با اشاره به اینکه بارها درخواست کرده ایم در لحظات آخر مدیریت کنونی شهر تهران به مقررات احترام گذاشته شود گفت: اخیرا متوجه شدیم بدون اطلاع مدیرعامل برج میلاد قرارداد واگذاری طبقه منفی یک این برج با شخص بسته شده است.

حقانی ادامه داد: مدتی پیش نیز نسبت به واگذاری اردوگاه شهید میرحسینی به فرد را تذکر داده بودیم. او همچنین اعلام کرد مدتی پیش در صحن شورا واگذاری کارت بلیت اتوبوس و مترو به یک بانک خصوصی ارائه شد اما گفته می شود این موضوع به بخش دیگری واگذار شده است که باید این موضوع پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این جلسه از نخبگان و نفرات برتر کنکور سراسری ۹۶ تقدیر و تشکر شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش مشرق، موریس موتا پائز روز چهارشنبه پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعا والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعا روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد