Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@22:59:38 GMT

چرخ های تراکتور جان کودک چادگانی را گرفت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۰۸۶۱

چرخ های تراکتور جان کودک چادگانی را گرفت + تصاویر

کودک هشت ساله اهل روستای معروف آباد چادگان، که بر اثر کنجکاوی و بازیگوشی وارد کابین تراکتور شده بود، با بی اختیاطی جانش را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازچادگان نا؛ عصر روز گذشته حادثه ای تلخ در روستای معروف آباد شهرستان چادگان رخ داد.

شنیده ها حاکی از آن است، که یک دستگاه تراکتور برای آبیاری باغ در روبروی منزلی پارک شده بود کهکودک هشت ساله ای بر اثر کنجکاوی به داخل کابین تراکتور وارد شده و هنگام بازی بر روی تراکتور دنده را خلاص می کند و تراکتور به حرکت در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک هشت ساله که بعد از خلاص کردن تراکتور، قصد فرار از داخل کابین را داشت، سراسیمه خود را جلوی چرخ تراکتور پرتاب کرده که تراکتور از روی سر و بالا تنه او عبور می کند.

مسئول پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان چادگان در گفتگویی اظهار کرد: اهالی این روستا پس از این حادثه، با اورژانس 115 چادگان تماس گرفتند و تصادف پسر بچه را اطلاع دادند.

حسن نظری افزود: پس از این گزارش، تکنسین های اورژانس 115 چادگان، به سرعت به محل حادثه اعزام شدندکه واحد امدادی در مسیر به خودروی حامل این کودک برای انتقال به بیمارستان رسیدو وی را برای انجام اقدام های لازم تحویل گرفت.

وی اظهار کرد: تکنسین های اورژانس در طول مسیر اعزام یه بیمارستان بوعلی چادگان، که به مدت 15 الی 20 دقیقه بود، اقدام های اولیه و مورد نیاز را بر روی این کودک انجام دادند.

نظری تصریح کرد: این کودک بعد از اقدامات اولیه احیاء، تحویل پزشک اورژانس شد که تکنسین ها به مدت 30 دقیقه نیز در بیمارستان احیای قلبی ریوی را برای کودک هشت ساله انجام دادند، اما نتیجه ای در بر نداشت و متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

شهرستان چادگان از دو پایگاه اورژانس پیش‌ بیمارستانی شهری چادگان و جاده ای علی آباد برخوردار است و 17 نفر تکنسین در این فوریت‌های پزشکی خدمت رسانی می کنند.

لنتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: طی دو حادثه در محورهای استان، ۱۲ نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: تصادف یک دستگاه پژو پارس و کوییک در مسیر اهواز به ایذه در ورودی ایذه پنج مصدوم بر جای گذاشت که با اعلام به اورژانس به سرعت تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مصدومین این حادثه شامل سه آقای ۱۷، ۳۲ و ۴۸ ساله و دو خانم ۴۲ و ۶۵ ساله بودند که به وسیله آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: دیگر حادثه امروز تصادف یک دستگاه پژو پارس و پراید ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز در محور رامهرمز به بهبهان روبه‌روی روستای جعفر صادق ۷ مصدوم برجای گذاشت.

اصل شرهانی تصریح کرد: مصدومین حادثه شامل ۴ آقا ۳، ۱۲، ۲۰ و ۲۶ ساله و سه خانم ۱۸، ۲۳ و ۴۰ ساله کمک‌های اولیه پزشکی را در محل دریافت کردند.

کد خبر 739466

دیگر خبرها

  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • اقدام به‌ موقع اورژانس گناوه جان یک مرد ۳۶ ساله را نجات داد
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • استان فارس / مرگ 5 کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد