Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری در ستارخان خبر داد و گفت: در این حادثه 4 مصدوم توسط عوامل اورژانس تهران به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسن عباسی ،افزود: ساعت 2:39 دقیقه بامداد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری در ستارخان، سه راه تهران ویلا به سامانه 115 اعلام و ماموران 2 تیم درمانی اورژانس از ناحیه غرب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد:دراین حادثه 4 مرد جوان از ساکنان این ساختمان دچار مصدومیت شدند.

مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: 2 جوان 29 و 34 ساله که از ناحیه مچ پا مصدوم شده و دچار تنگی نفس بودند توسط آمبولانس به بیمارستان پارس منتقل شدند و همچنین 2 مرد جوان دیگر در سنین 30 و 35 ساله نیز بدلیل سوختگی به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

عباسی درخصوص جزئیات این حادثه خاطرنشان کرد :آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه اداری روی داده بود که در این حادثه 4 آتش نشان در محل حادثه دچار مصدومیت شدند که عوامل اورژانس هر 4 آتش نشان را در محل حادثه بصورت سرپایی مداوا کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن