Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:47:38 GMT

پاسداشت شهید حججی در نخلستان سازمان اوج

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۱۶۴۵

پاسداشت شهید حججی در نخلستان سازمان اوج

مراسم شب شعر و هنر «سر به راه» در چارچوب تقدیر از شهید محسن حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم، عصر امروز با حضور شاعران، اندیشمندان و علاقمندان در نخسلتان سازمان اوج برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: مراسم شب شعر و هنر «سر به راه» در چارچوب تقدیر از شهید محسن حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم، عصر امروز با حضور شاعران، اندیشمندان و علاقمندان در نخسلتان سازمان اوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، عصر امروز 29 مرداد 1396 از ساعت 18 ویژه برنامه شب شعر مدافعان حرم با عنوان شب شعر و هنر «سر به راه» در راستای پاسداشت شهید ارجمند محسن حججی در نخلستان سازمان اوج با حضور جمعی از شاعران، اندیشمندان و هنرمندان برگزار می‌شود.

در این شب شعر و هنر، شاعران نامداری چون علی‌رضا قزوه، سعید بیابانکی، مهدی جهاندار، محمدسعید میرزایی، میلاد عرفان‌پور، مصطفی محدثی خراسانی، سجاد سامانی، سجاد رشیدی‌پور، محسن کاویانی، علی سلیمیان و برخی دیگر از شاعران معاصر حضور خواهند داشت.

همچنین در کنار شاعران، هنرمندان و اندیشمندان دیگری چون شهریار زرشناس، مسعود نجابتی، مازیار بیژنی، حسن روح‌الامین و محمدعلی گودینی در این محفل حضور خواهند داشت.




گفتنی است مراسم شب شعر «سر به راه» که در راستای پاسداشت شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافعان حرم به همت دفتر شعر و ادب سازمان هنری رسانه‌ای اوج و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم که از ساعت 18 در نخلستان سازمان اوج واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی برگزار می‌شود برای عموم علاقمندان آزاد است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره بیین‌المللی شعر عربی «طوفان القوافی» فراخوان داد

نخستین جشنواره بین‌المللی شعر عربی که با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود، فراخوان داد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره شعر که در پاسداشت مقاومت مردم فلسطین برگزار می شود در موضوعات و محورهای شهدای مقاومت، قهرمانان نبرد طوفان الاقصی، بازندگان، میدان نبرد و روایت عکس و در همه قالب های شعر عربی فصیح و عامیانه برگزار می‌شود.

در فراخوان این جشنواره از شهیدان صالح العاروری، شهید وسام الطویل، شهید أبوتقوی السعیدی، شهید خبرنگار و هنرمند علی نسمان، شهید زن فلسطینی جمیلة الشنطی، شهید کودک ریم علی بدوان معروف به (روح الروح)، شهید فعال اجتماعی محمد فائز الحسنی و همچنین از میان قهرمانان نبرد طوفان الاقصی به یحیی السنوار، محمد الضیف، بدر الدین الحوثی، سیدحسن نصرالله و چهره رسانه ای وائل دحدوح و همچنین به قوت ایمان در میان مردم غزه و امیدشان به آینده اشاره شده است.

همچنین در بخش بازندگان به بایدن به عنوان بازنده‌ای حامی بازنده‌ای دیگر، نتانیاهو آخرین نفس‌های شیطان، مهاجرت معکوس و خالی شدن شهرک ها و شکست سربازان، افسران و سلاح دشمن اشاره شده است و در بخش میدان نبرد به فتوحات میدانی مجاهدان، جمله به بیمارستان ها و مدارس، و تخریب منازل و حمله به آوارگان در اردوگاه اشاره شده است.

جایزه برتر این جشنواره نیز 1.5 میلیون دینار عراقی تعیین شده و در دو بخش شعر فصیح و مردمی سه جایزه جداگانه تقدیم خواهد شد.

علاقه‌مندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می توانند آثار خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به آدرس ایمیل daftaresher.h@gmali.com ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان این جشنواره در اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه جایزه شهید صدر بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • افطاری شاعران آیینی قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • پاکبانان میبدی بر سر سفره ی ضیافت هادی در میبد
  • نخستین جشنواره بیین‌المللی شعر عربی «طوفان القوافی» فراخوان داد
  • افطاری شاعران آیینی قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • باید دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام معلم پای کار بیاوریم
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود