Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:16:03 GMT

پاسداشت شهید حججی در نخلستان سازمان اوج

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۱۶۴۵

پاسداشت شهید حججی در نخلستان سازمان اوج

مراسم شب شعر و هنر «سر به راه» در چارچوب تقدیر از شهید محسن حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم، عصر امروز با حضور شاعران، اندیشمندان و علاقمندان در نخسلتان سازمان اوج برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: مراسم شب شعر و هنر «سر به راه» در چارچوب تقدیر از شهید محسن حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم، عصر امروز با حضور شاعران، اندیشمندان و علاقمندان در نخسلتان سازمان اوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، عصر امروز 29 مرداد 1396 از ساعت 18 ویژه برنامه شب شعر مدافعان حرم با عنوان شب شعر و هنر «سر به راه» در راستای پاسداشت شهید ارجمند محسن حججی در نخلستان سازمان اوج با حضور جمعی از شاعران، اندیشمندان و هنرمندان برگزار می‌شود.

در این شب شعر و هنر، شاعران نامداری چون علی‌رضا قزوه، سعید بیابانکی، مهدی جهاندار، محمدسعید میرزایی، میلاد عرفان‌پور، مصطفی محدثی خراسانی، سجاد سامانی، سجاد رشیدی‌پور، محسن کاویانی، علی سلیمیان و برخی دیگر از شاعران معاصر حضور خواهند داشت.

همچنین در کنار شاعران، هنرمندان و اندیشمندان دیگری چون شهریار زرشناس، مسعود نجابتی، مازیار بیژنی، حسن روح‌الامین و محمدعلی گودینی در این محفل حضور خواهند داشت.




گفتنی است مراسم شب شعر «سر به راه» که در راستای پاسداشت شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافعان حرم به همت دفتر شعر و ادب سازمان هنری رسانه‌ای اوج و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم که از ساعت 18 در نخلستان سازمان اوج واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی برگزار می‌شود برای عموم علاقمندان آزاد است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مدیر جهاد کشاورزی بم گفت: فصل گرده افشانی درختان نخل خرما یکی از مهم ترین و حساس‌ترین عملیات های باغی نخلداران است  وتا دو ماه ادامه دارد. 

محمد علی معقول  تاکید کرد: به همه کشاورزان، باغداران و نخلداران از شیوه گرده افشانی مکانیزه و صنعتی استفاده کنند.

 وی با اعلام مزایای گرده افشانی مکانیزه تصریح کرد: در گرده افشانی مکانیزه و صنعتی راندمان بیشتر و هزینه کمتر و از همه مهمتر خطر های احتمالی از جمله سقوط از نخل  نیست ودر این روش عملیات گرده افشانی با دستگاه مکانیزه از روی زمین انجام می‌شود در صورتی که در روش سنتی با چندین مرتبه حتی تا ۵ مرتبه کار گرده افشانی در بالای درخت و در ارتفاع انجام‌می‌شود. 

 مدیر جهاد کشاوری بم درباره استفاده  نکردن کشاورزان و باغداران از روش مکانیزه و صنعتی را اینگونه بیان کرد: گرده افشانی سنتی در منطقه سال‌های سال انجام می‌شده و در سال‌های اخیر گرایش به سمت گرده افشانی صنعتی بیشتر می‌شود و خود کشاورزان باید استقبال کنند.

وی افزود: کشاورزان نیاز به ترویج و آموزش دارند و جهاد کشاورزی هم کمک‌های لازم را برای استفاده از گرده افشانی مکانیزه و صنعتی به کشاورزان ارائه می‌کند.

 حاصل کار گرده افشانی نخلداران شهرستان بم، تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن خرمای معروف جهان (مضافتی بم) است که سالانه به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود