Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@07:13:01 GMT

آمارهای رشد اقتصادی باید در زندگی مردم ملموس باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۲۸۲۸

آمارهای رشد اقتصادی باید در زندگی مردم ملموس باشد

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: آمارهایی از رشد اقتصادی گفته می‌شود که این موضوع باید در زندگی مردم احساس شده و در واقع به زندگی مردم عادی ورود داشته باشد زیرا در غیر این صورت فایده‌ای به همراه ندارد.

جلیل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هنوز در حوزه مدیریت آب به ویژه در مناطق شرقی و مرکزی کشور مشکلاتی وجود دارد که باید با سرعت هرچه بیشتر برای بهبود این وضعیت برنامه‌ریزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: موضوعاتی مانند آبرسانی روستایی، مدیریت آب‌های مرزی، تغییر الگوی کشت متناسب با وضعیت آبی و سایر مواردی از این دست موضوعاتی است که در حوزه آّب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد همچنین باید برای تأمین آب مورد نیاز برای صنایع در شرق کشور نیز اقداماتی اساسی در دستور کار قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه اقدامات اساسیدر حوزه مدیریت آب کشاورزی با استفاده از روش‌های آبیاری نوین و همچنین تغییر الگوی کشت و استفاده از نمونه‌های کم آب‌بر اجرا نشدهتصریح کرد: این موضوعات برای ادامه حیات کشاورزی بسیار حیاتی بوده و با توجه به اینکه بخش زیادی از مردم در این حوزه فعالیت دارند باید از توانمندی‌های سرزمینی و فناوری‌های نوین برای ادامه حیات کشاورزی استفاده کرد.

رحیمی با تأکید بر اهمیت جذب سرمایه‌گذاری برای پیشبرد پروژه‌های حوزه آب، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید به صورت قوی وارد عمل شد زیرا در غیر این صورت منابعی محدود آبی به درستی مورد استفاده قرار نگرفته و مشکلات این حوزه به ویژه در بخش شرق و مرکز کشور به شکل بحران درمی‌آید.

وی با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی مردم در کشور، تصریح کرد: آمارهایی از رشد اقتصادی گفته می‌شود که این موضوع باید در زندگی مردم احساس شده و در واقع به زندگی مردم عادی ورود داشته باشد زیرا در غیر این صورت فایده‌ای به همراه ندارد.

انتهای پیام/

R41347/P1486/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم

بن الطوق الماری ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: روابط دو کشور باید در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت‌های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم