Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم واليبال زير 23 سال ايران در سومين ديدار خود از سري مسابقات قهرماني جهان به مصاف الجزاير خواهد رفت تا روند بردهاي خود را حفظ کند.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون واليبال، از عصر امروز يکشنبه سومين روز رقابت هاي قهرماني زير 23 سال جهان کار خود را آغاز مي کند و ايران رو در روي الجزاير قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايران در دو بازي گذشته خود يک پيروزي مقابل چين به دست آورده اند و مقابل آرژانتين نتيجه را واگذار کردند.
اما برنامه ريزيهاي ميزبان براي ايران با نوسانات عجيبي همراه بوده است به طوريکه ايران در روز نخست رقابت‌ها آخرين بازي روز را برگزار مي‌کرد و تنها بعد از 10 ساعت استراحت دومين ديدار خود را مقابل چين انجام داد. ديدار ايران و چين اولين بازي روز دوم بود و حالا براي روز سوم رقابت‌ها يک بار ديگر ايران بازي آخر روز است.
با اين حال حريف تا به امروز حتي موفق به کسب يک ست هم نشده است و نماينده آفريقا در رقابت‌هاي قهرماني زير 23 سال جهان نمايش ضعيفي را نشان داده است. ايران و الجزاير قبل از آغاز رقابت‌هاي جهاني در ديداري دوستانه به مصاف هم رفتند که ايران موفق شد پيروزي مقتدرانه‌اي کسب کند و در 6 ست متوالي حريف را از پيش رو برداشت.
ايران بعد از شکست مقابل آرژانتين پيروزي‌هاي خود را آغاز کرد و برد مقابل چين شروع اين راه بود. ديدار مقابل الجزاير براي ايران مهم خواهد بود و از طرفي ديگر تيم کشورمان نيم نگاهي به ديگر بازي گروه بين آرژانتين و ترکيه دارد تا در صورت لغزش آرژانتين يک بار ديگر رقابت نزديک‌تر شود.
ديدار تيم‌هاي ايران و الجزاير از ساعت 22:30 به وقت تهران در سالن B مجموعه سالن‌هاي مرکزي قاهره برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

شایان ذکر است، فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین