Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، سیدمحمدرضا میرشفیعی، دبیر انجمن وزنه‌برداری ضمن اعلام برگزاری ششمین و آخرین مرحله تمرینات تیم ملی، از مشخص شدن ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: ششمین و آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از 3 شهریور تا 3 مهر ماه به مدت یک ماه برقرار است و طی این مدت، 2 هفته به تمرینات قدرتی و 2 هفته بر حفظ قدرت تمرکز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اصلاح تکنیک برخی از وزنه‌برداران در رده جوانان انجام می‌گیرد.

میرشفیعی خاطر نشان کرد: در بخش بزرگسالان 13 نفر و در بخش جوانان 6 نفر برای اعزام در نظر گرفته شدند که همگی از بهترین‌ها هستند. در بخش بزرگسالان با اوزان کامل در مسابقات شرکت می‌کنیم و محسن بختیار در دسته 54 کیلوگرم، هم در بخش جوانان و هم در بخش بزرگسالان وزنه خواهد زد و با احتساب وی، تیم بزرگسالان در همه اوزان نماینده دارد و در برخی از اوزان نیز حتی 2 نماینده خواهد داشت.

دبیر انجمن وزنه‌برداری گفت: تمرینات در 2 هفته ی اول در مجموعه ورزشی کارخانه الیاف برگزار می‌شود و در 2 هفته آخر ادامه تمرینات در کمپ تیم‌های ملی پیگیری خواهد شد.

مانی دهباشی (دسته 49 کیلوگرم)، روح اله رستمی (دسته 72 کیلوگرم)، نادر مرادی (دسته 72 کیلوگرم)، علی حسینی (دسته 80 کیلوگرم)، مجید فرزین (دسته 80 کیلوگرم)، سیدحامد صلحی‌پور (دسته 88 کیلوگرم)، علی صادق‌زاده (دسته 107 کیلوگرم) از تهران، سامان رضی (دسته 97 کیلوگرم) از گیلان، امیر جعفری (دسته 59 کیلوگرم)، یوسف یوسفی (دسته 59 کیلوگرم) از البرز، صمد عباسی (دسته 65 کیلوگرم) از کرمانشاه، منصور پورمیرزایی (دسته 107+ کیلوگرم) از کرمان و سیامند رحمان (دسته 107+ کیلوگرم) از آذربایجان غربی، ملی‌پوشان اعزامی در بخش بزرگسالان هستند.

در بخش جوانان نیز علیرضا ایزدی (دسته 49 کیلوگرم) از کرمانشاه، محمد امین ساکت (دسته 88 کیلوگرم) از تهران، امیر بخشی (دسته 97 کیلوگرم) از اصفهان، معین احمدی (در دسته 107 کیلوگرم)، از کردستان، محمدرضا رجبی (در دسته 107 کیلوگرم) از قزوین و محسن بختیار (در دسته 54 کیلوگرم) از گیلان نمایندگان کشورمان در بخش جوانان هستند.

علی‌اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور، سیدمحمدرضا میرشفیعی و محمدجواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات این مرحله نظارت دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده محمد امامیان است.

تیم ملی کشورمان سوم مهر ماه تهران را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان وزنه‌برداری، به مقصد مکزیک ترک خواهد کرد.

این مسابقات تا 17 مهر ماه در جریان است و رقابت‌های جوانان طی یک روز انجام می‌شود و پس از آن مسابقات بخش بزرگسالان برقرار خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، در این دوره از مسابقات که شامگاه سه شنبه  به میزبانی همدان برگزار شد، در بخش نوجوانان ۵۳ ورزشکار و در بخش جوانان ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور رقابت  کردند.

در پیکارهای رده سنی نوجوانان تیم کرمان در رده بندی مدالی با کسب هفت نشان طلا، سه نقره و پنج برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، همدان با کسب ۶ طلا و سه نقره دوم شد و تیم اردبیل با چهار طلا و ۲ برنز مقام سوم را به دست آورد.

همچنین در رده سنی جوانان خراسان رضوی با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز قهرمان شد، کردستان با چهار طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فارس با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

براساس اعلام کمیته فنی مسابقات، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در صدر جدول بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند