Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:30:31 GMT

۲۰۰ طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران اجرا شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۳۷۸۹

۲۰۰ طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران اجرا شده است

رئیس مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به اجرای ۲۰۰ طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران گفت: سیستم مدیریت انرژی در قالب ایزو ۵۰۰۰۱ در منطقه شمال شرقی شاهرود مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، علیرضا حسینی نصب صبح امروز در بازدید از پروژه خط لوله و مخابرات شمال شرق شاهرود اظهار داشت: اجرای طرح استقرار سیستم مدیریت انرژی در منطقه 12 گانه کشور یکی از مهم‌ترین طرح‌های ملی برای کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را از دیگر اهداف این طرح دانست و گفت: استقرار سیستم مدیریت انرژی در قالب ایزو 50001 در مناطق مشخصی از سراسر کشور انجام می‌شود.

رئیس مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار به‌صورت آزمایشی در منطقه تهران اجرا شد که پس از ارزیابی‌های متعدد از سوی شرکت‌های ارزیابی کیفی خاورمیانه نتایج مطلوب از اجرای آن حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ایزو 50001 در خطوط لوله و مخابرات از ابتدای سال 95 آغاز شد خاطرنشان کرد: اکنون در منطقه شمال شرق شهرستان شاهرود در حال اجرا است و ظرفیت مطلوبی را در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز ایجاد می‌کند.

حسینی نصب از اجرای این طرح در تمام مناطق 12 گانه تحت پوشش مدیریت انرژی شرکت لوله و مخابرات نفت ایران خبر داد و گفت: این مناطق با استفاده از نمودارها و نظرات کارشناسی و فنی و تخصصی انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای بالغ‌بر 200 طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در این مناطق بیان کرد: هزینه اجرای این طرح‌ها برای دولت خیلی کم است و درعین‌حال سود حاصل از این سرمایه‌گذاری‌های کوچک بسیار بالا است و این مسئله به نفع اقتصاد کشور است.

رئیس مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران یادآور شد: اجرای طرح ایزو 50001 سبب ایجاد نظمی خاص در مدیریت مصرف انرژی می‌شود که میزان صرفه‌جویی در مصرف را به‌صورت سیستماتیک کنترل می‌کند.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم