Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:40:07 GMT

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۳۷۹۲

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ماند

وزیر ورزش در دولت یازدهم برای دولت دوازدهم هم از مجلس رای اعتماد گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای به وزاری پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم امروز یکشنبه و پس از بررسی صلاحیت دو وزیر پیشنهادی نیرو و ورزش برگزار شد و طی آن مسعود سلطانی فر موفق به کسب اکثریت آرا برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سلطانی فر ۲۸۸ رای به صندوق انداخته شد که از میان آنها ۲۲۵ رای موافق، ۳۹رای مخالف، ۲۰ رای ممتنع و ۴ رای باطل بود.

سلطانی فر در حالی به عنوان وزیر ورزش در دولت یازدهم معرفی شد که از ۲۱ آبان ماه سال گذشته نیز مدیریت این حوزه را عهده دار بود. در واقع سلطانی فر پس از استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس معرفی شد و توانست با اکثریت آرا (۱۹۳ رای موافق، ۷۲ رای مخالف و ۹ رای ممتنع) به عنوان وزیر ورزش برای ۹ ماه باقی مانده از عمر دولت یازدهم انتخاب شود.

این در حالی بود کهچهارسال پیش و در آغاز کار دولت تدبیر و امید مسعود سلطانی فر توسط حسن روحانی به عنوان گزینه تصدی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد اما نتوانست رای اعتماد لازم را از نمایندگان مجلس بگیرد. سلطانی فر آن زمان به خاطر مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس (۱۴۸ رای مخالف، ۱۱۷ رای موافق و ۱۸ رای ممتنع) نتوانست به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید