Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-طي سفر هفته گذشته سيد محمد عباس زادگان مدير عامل، پدرام آبدارزاده مدير بازاريابي و علي قمري مدير منطقه غرب اين شرکت، شعب استان کرمانشاه و کردستان شرکت بيمه تجارت نو افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا،اين سفر با هدف بررسي ظرفيت استان هاي کرمانشاه و کردستان، ديدار با مديران و روساي شعب استاني بانک تجارت و پست بانک ايران که از سهامداران اين شرکت مي باشند و گفتگو با فعالان اقتصادي و مشتريان ارزنده اين دو بانک و افتتاح رسمي شعب بيمه تجارت نو در کرمانشاه و کردستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد محمد عباس زادگان در جمع فعالين اقتصادي و مشتريان ارزنده بانک تجارت با بيان اينکه ظرفيت هاي اقتصادي خوبي در استانهاي کرمانشاه و کردستان وجود دارد، اظهار نمود: شرکت بيمه تجارت نو با سرمايه اوليه 250 ميليارد توماني در سال 1395 آغاز بکار نمود و در سال گذشته بيش از 90 درصد بودجه پيش بيني شده برنامه هاي شرکت محقق شده است و توانسته ايم در پروژه هاي بزرگ کشور نقش حمايتي خود را ايفا نماييم. ايشان افزودند : وظيفه اصلي بيمه تجارت نو کمک به حفظ سرمايه هاي اين استان ها، جلوگيري از وقوع خسارت احتمالي، کنترل ريسک و جبران به موقع و سريع خسارت است و مهم‌ترين اولويت ما کسب رضايت مشتريان از طريق ارائه خدمات مشاوره تخصصي قبل از صدور بيمه نامه، ارائه نرخ و شرايط فني، پرداخت سريع و به موقع خسارت با استفاده از بسترهاي الکترونيک مي باشد.
وي با بيان اينکه پس از يک سال فعاليت موفق به کسب سطح يک توانگري مالي شده ايم آمادگي خود را جهت ارائه خدمات بيمه اي در تمامي حوزه ها به فعالين اقتصادي استان کرمانشاه و کردستان اعلام نمود.
مدير بازاريابي شرکت بيمه تجارت نو نيز اظهار نمود اين شرکت آمادگي برگزاري دوره هاي آموزشي ريسک و ايمني براي فعالين اقتصادي اين استان ها را دارد و از اين طريق تلاش مي کنيم ضمن کمک به کاهش احتمال وقوع خسارت، زمينه هاي توسعه فرهنگ ايمني را فراهم سازيم.
پدرام آبدارزاده با بيان اينکه در حال حاضر اين شرکت شعب خود را در 18 استان راه اندازي نموده است بيان نمود طبق برنامه تا پايان تابستان در 22 استان حضور فعال خواهيم داشت و تلاش مي کنيم تا پايان سال در تمام استانهاي کشور دفاتر خود را فعال نماييم. ايشان افزودند به منظور توسعه ضريب نفوذ بيمه در بين اقشار با درامد متوسط در حال بهره برداري از طرح هاي ويژه اين اقشار با کمک سهامداران بانکي خود هستيم و در اين خصوص بررسي هاي کارشناسي و طرحهاي مد نظر ارائه شده اند.
علي قمري مدير منطقه غرب اين شرکت ضمن اعلام آمادگي جهت هرگونه همکاري با مشتريان ارزنده بانک تجارت، فروش بيمه عمر را در اين استان ها از دو منظر بسيار حائز اهميت دانستند:
• با توجه به اينکه اخذ کد نمايندگي بيمه عمر الزامات اخذ کد نمايندگي عمومي را ندارد، جوانان اين استان ها مي توانند با گذراندن دوره آموزشي رايگان اين شرکت و بدون نياز به راه اندازي دفتر و سرمايه اوليه، به‌عنوان فروشنده بيمه عمر فعاليت نمايند و از اين طريق از ميزان بيکاري جوانان استان کاسته شود.
• از طرف ديگر خريد پوشش بيمه عمر و سرمايه گذاري به‌عنوان يک پشتيبان، امنيت خاطر خانواده ها را ايجاد مي نمايد.
وي همچنين افزودند در سال جاري برنامه جذب نمايندگان عمومي را در اين استانها داريم و از بين متقاضياني که موفق به گذراندن دوره آموزشي مربوطه از يکي از موسسات مورد تاييد بيمه مرکزي و قبولي در آزمون بيمه مرکزي شده باشند پس از انجام مصاحبه و رعايت قوانين و مقررات افراد واجد شرايط را جذب مي نماييم. قمري اظهار داشت در خصوص اعطاي کد نمايندگي بيمه عمر هيچ گونه محدوديتي در تعداد نداريم و متقاضيان مي توانند با مراجعه به شعب اين شرکت درخواست خود را ارائه نمايند و پس از گذراندن دوره آموزشي جذب شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور

محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه، از حادثه‌خیز بودن کشور ایران و به تبع آن استان‌های کشور یاد کرد و گفت : از ۶۶ مخاطره طبیعی و ساخته دست انسان که در جهان شناسایی شده، ۴۴ مورد آن در کشور ما نیز رخ می‌دهد.

وی سیلاب، زلزله، فرونشست زمین، آتش‌سوزی، سرمازدگی، خشکسالی، رانش زمین و ریزگرد‌ها را چند مخاطره اصلی و مهم در کشور اعلام کرد که از بین آنها سیل و زلزله اهمیت دو چندانی دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور یاد کرد که حدود یک پنجم آنها بزرگی بیش از چهار ریشتر دارد و افزود: در برخی سال‌ها که شاهد وقوع زلزله‌های بزرگی مثل زلزله بم، زلزله کرمانشاه و... در کشور بودیم، تعداد زلزله‌های سالانه به ۲۰ هزار مورد نیز رسیده است.

نامی با تاکید بر لزوم مقاوم سازی ساختمان‌ها در برابرزلزله با توجه به فراوانی وقوع آن در کشور، اظهار کرد: باید سازه‌ها بگونه‌ای ساخته شود که در برابر زلزله‌های هشت ریشتری مقاوم باشد و اماکن حساس و حیاتی کشور نیز بتوانند در برابر زلزله‌های ۱۰ ریشتری مقاومت کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اهمیت افزایش ضریب بیمه در منازل مسکونی شهری و روستایی برای مقابله با بلایای طبیعی هم یاد کرد و با اشاره به هزینه بالای بیمه یک ساختمان مسکونی در مناطق شهری، افزود: باید به سمت راهکار‌های نوینی برویم که مردم بتوانند با هزینه کمتر منازل خود را بیمه کنند و از سوی دیگر هنگام بروز حادثه و خسارت، یک متولی مشخص برای پرداخت خسارت به آنها وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ساختمان‌های دولتی نیز باید بیمه داشته باشند و بالاترین رده یک دستگاه در برابر این موضوع مسئول است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه با اشاره به تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن در شکل‌گیری بحران‌ها، اظهارکرد: در این راستا، پیشگیری از وقوع بحران را در همه زمان‌ها و مکان‌ها به عنوان مهمترین اولویت در دستورکار قرار داده‌ایم. 

وی افزود: طی چندسال اخیر بویژه در سالجاری، شاهد وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور بودیم که اصلا انتظار سیلاب را در آن مناطق نداشتیم که این نشان می‌دهد که وقوع بحران‌هایی مانند سیلاب مربوط به زمان و مکان خاصی نیست، چرا که نظم آب و هوایی در جهان به هم ریخته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست