Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:06:54 GMT

بخش تولید دچار عقب افتادگی شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۴۴۴۳

رئیس تعاونی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان لرستان گفت: متاسفانه بخش تولید دچار عقب افتادگی شده است.

علی کردی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در بخش تولید متاسفانه دچار عقب افتادگی شده‎ایم و ماشین‎آلات مربوط به نسل‎های گذشته است.ضروری است که هرچه سریع‎تر ماشین‎آلات بازسازی و نوسازی شوند و نسبت به روزآوری خط تولید اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس تعاونی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان لرستان تصریح کرد: سرمایه‎گذاری باید در این بخش صورت گیرد که این امر با قرار دادن وام‎های کم بهره و سهل الوصول در اختیار واحدهای تولیدی محقق می‎شود.

کردی با بیان اینکه وضعیت تولیدکنندگان بحرانی است، اضافه کرد: مشکلات موجود حاصل عدم مدیریت، برنامه مدون و اجرای قانون است.این وضعیت بحرانی باعث کاهش تولید شده است و شاهد تعطیلی با پاره وقت شدن کارگاه‎های تولید هستیم. باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برنامه کوتاه، میان و بلندمدت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت باید خود را چابک کند، افزود: متولیان باید خود را مسئول بدانند و از آن به عنوان همت ملی یاد کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند

دریافت 7 MB کد خبر 6096184

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند