Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان گفت: ­ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان و جوانان برای مسابقات جهانی مکزیک مشخص شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ سیدمحمدرضا میرشفیعی افزود: ششمین و آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان از 3 شهریور تا 3 مهر به مدت یک ماه برقرار است و در این مدت، دو هفته به تمرینات قدرتی و دو هفته بر حفظ قدرت تمرکزداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچینین اصلاح تکنیک برخی از وزنه برداران که در گروه سنی جوانان هستند نیز صورت می گیرد.
وی گفت: در بخش بزرگسالان 13 نفر و در بخش جوانان 6 نفر برای اعزام در نظر گرفته شدند که همگی از بهترین ها هستند. در بخش بزرگسالان با اوزان کامل در مسابقات شرکت می کنیم و محسن بختیار در دسته 54 کیلوگرم، هم در بخش جوانان و هم در بخش بزرگسالان وزنه خواهد زد و با احتساب وی، تیم بزرگسالان در همه وزن ها نماینده دارد و در برخی از اوزان نیز حتی دو نماینده خواهد داشت.
دبیر انجمن وزنه برداری گفت: تمرینات در دو هفته ی اول در مجموعه ورزشی کارخانه الیاف برگزار می شود و در دوهفته آخر ادامه ی تمرینات در کمپ تیم های ملی پیگیری خواهد شد.
مانی دهباشی (دسته 49 کیلوگرم)، روح اله رستمی (دسته 72 کیلوگرم)، نادر مرادی (دسته 72 کیلوگرم)، علی حسینی (دسته 80 کیلوگرم)، مجید فرزین (دسته 80 کیلوگرم)، سید حامدصلحی پور (دسته 88 کیلوگرم)، علی صادق زاده (دسته 107 کیلوگرم) از تهران، سامان رضی (دسته 97 کیلوگرم) از گیلان، امیر جعفری (دسته 59 کیلوگرم)، یوسف یوسفی (دسته 59 کیلوگرم) از البرز، صمد عباسی (دسته 65 کیلوگرم) از کرمانشاه، منصور پورمیرزایی (دسته 107+ کیلوگرم) از کرمان، سیامند رحمان(دسته 107+ کیلوگرم) از آذربایجان غربی، ملی پوشان اعزامی در بخش بزرگسالان هستند.
در بخش جوانان نیز علیرضا ایزدی (دسته 49 کیلوگرم) از کرمانشاه، محمد امین ساکت (دسته 88 کیلوگرم) از تهران، امیر بخشی (دسته 97 کیلوگرم) از اصفهان، معین احمدی (در دسته 107 کیلوگرم)، از کردستان، محمدرضا رجبی (در دسته 107 کیلوگرم) از قزوین و محسن بختیار (در دسته 54 کیلوگرم) از گیلان نمایندگان کشورمان در بخش جوانان هستند.
علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور، سیدمحمدرضا میرشفیعی و محمدجواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات این مرحله نظارت دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده ی محمد امامیان است.
تیم ملی کشورمان 3 مهر ماه تهران را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان وزنه برداری، به مقصد مکزیک ترک خواهد کرد.
این مسابقات تا 17 مهر در جریان است و رقابت های جوانان در یک روز انجام می شود و پس از آن مسابقات بخش بزرگسالان برقرار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد