Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در یکصد و شانزدهمین نشست خبری خود گفت: حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه شماره تلفن 1580 را برای تماس‌های مردمی در ارتباط با گزارش موارد مربوط به تخلفات داخل قوه قضائیه اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در یکصد و شانزدهمین نشست خبری خود گفت: در رابطه با مبارزه با تخلفات داخل قضائیه، کارهای مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها بازرسی‌های پنهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گروهی که مشخص شده‌اند از بخش‌های مختلف دستگاه قضا بازرسی‌های پنهان انجام می‌دهند و بطور مستند تخلفات را ثبت می‌کنند. بازرسی‌های آشکار هم بوسیله دستگاههایی چون سازمان بازرسی کل کشور و بخش‌های دیگر انجام می‌شود. حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه هم در مبارزه با تخلفات درون قوه فعال است که شماره 1580 را برای تماس‌های مردمی در این مورد اعلام کرده است. مرکز ارتباطات مردمی قوه نیز از طریق ارائه مشورت به مردم، به فعالیت مشغول است.

خبردر حال تکمیل است.....

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

کد خبر 6085171

دیگر خبرها

  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران