Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@21:33:03 GMT

آرسنال ويلشر را به ميلان پيشنهاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۵۲۵۱

خبرگزاري آريا - کوريره دلو اسپورت مدعي شد که باشگاه آرسنال، جک ويلشر را به ميلان پيشنهاد کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، اين اولين بار نيست که شايعه حضور ويلشر در سري آ مطرح شده ولي او هميشه از ترک انگليس اجتناب کرده است. هافبک 25 ساله از رده هاي سني آرسنال پيشرفت کرده و به تيم اصلي رسيده ولي مصدوميت‌هاي متعدد باعث شده تا نتواند جايگاهي در تيم اصلي آرسنال پيدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به صورت قرضي در بولتون و بورنموث حضور داشت و شايعاتي نيز در مورد حضور او در سري آ، به خصوص رم شنيده مي‌شد. طبق ادعاي کوريره دلو اسپروت، آرسنال از ميلان درباره علاقه آنها به جذب ويلشر سوال کرده و منتظر است تا ميلان در اين مورد تصميم گيري کند. قرارداد او سال آينده با آرسنال به پايان خواهد رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!

طرفداران افراطی میلان از تصمیمات تیم مدیریتی این باشگاه به شدت عصبانی هستند

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم میلان و جنوا فردا (یکشنبه) در سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در فاصله یک روز مانده تا آغاز مسابقه، کورواسود میلان (گروه هواداران افراطی) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی فردا را به دلیل عدم رضایت از مدیران باشگاه، تحریم خواهد کرد. سیاست غیر قابل توجیه در انتخاب سرمربی جدید، ناتوانی در بهبود وضعیت مالی باشگاه، عدم جذب بازیکنان مطرح و تراز اول و همچنین کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، از جمله دلایلی هستند که کورواسود برای تحریم میلان در تقابل با جنوا عنوان کرده‌است.

کورواسود در بیانیه خود اعلام کرد که هیچ گونه بنر یا پرچمی به استادیوم نخواهد برد و همچنین به هیچ وجه میلان را تشویق نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد