Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:36:52 GMT

تأمین انرژی شهرک صنعتی محمودآباد قم تا ۵ سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۵۲۸۱

تأمین انرژی شهرک صنعتی محمودآباد قم تا ۵ سال آینده

قم - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از تأمین انرژی برق و گاز برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی محمودآباد قم تا ۵ سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد که در نشست نمایندگان این شرکت و سرپرستان شهرک‌های صنعتی استان با اعلام این مطلب اظهار داشت: از مهمترین اقدامات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی که واحدهای تولیدی به آن نیاز دارند تأمین انرژی مورد نیاز از جمله برق و گاز است که خوشبختانه در این راستا اقدامات مهمی طی چند سال اخیر در قم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرک صنعتی سلفچگان با اقدامات صورت گرفته طی سالیان گذشته مشکلی در بخش تأمین برق نداریم و مضاعف بر اینکه با واگذاری زمین به واحد تأمین برق chp امیدواریم با راه اندازی آن تا سال‌های آینده در این شهرک صنعتی با مشکل کمبود برق مواجه نباشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: همچنین با سرمایه گذاری شرکت برق منطقه‌ای تهران و مشارکت این شرکت در شهرک صنعتی محمودآباد و ایجاد پست و تأمین برق لازم این شهرک تا پنج سال دیگر هیچ مشکلی برای تأمین برق نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: با اقدام‌هایی که در رابطه با انتقال گاز به واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی صورت گرفته، سرمایه گذاران برای حضور در شهرک صنعتی محمودآباد قم هیچ نگرانی بابت تأمین انرژی لازم ندارند.

طیبی‌نژاد با تقدیر از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و استاندار قم برای اهتمام به تأمین نیازهای زیرساختی شهرک‌های صنعتی گفت: اگر نبود دستورات استاندار قم و پیگیری‌های نمایندگان مجلس قطعاً امروز شاهد این میزان از زیرساخت‌های تأمین شده برای واحدهای صنعتی نبودیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال