Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ علی‌نادر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی علمی در کنار مدیریت جهادی عامل ممکن شدن کارهای سخت است، اظهار داشت: هدف از تشکیل جهاد دانشگاهی تشکیل یک اداره نبوده است و هدف اصلی ایجاد یک سازمان جهت‌ساز و نقش‌آفرین در ایجاد پیشرفت و توسعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای تشکیل جهاد دانشگاهی، بر روی چند نکته تاکید شد که نخستین نکته آن تشکیل سازمانی بود که هم‌تراز نام جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به نکات دیگر، عنوان کرد: ایجاد نشاط، پویایی، نقش‌آفرینی و خلاقیت از دیگر نکات مهمی هستند که به آن‌ها تاکید شده است.

دهقانی با بیان اینکه خلاقیت در یک سازمان سبب می‌شود که افق‌های نوینی را فراروی کشور قرار گیرد و در آن نیروها وفادار، متعهد و انقلابی تربیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوهزار دانشجو در کانون‌های دانشجویی و فرهنگی جهاد دانشگاهی فعال هستند و سالانه دوهزار و ۵۰۰ نفر در آموزش‌های کوتاه مدت این نهاد به عنوان نیروهای متخصص تربیت می‌شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از راه‌اندازی مرکز تحقیقات و فناوری این مجتمع خبر داد و تصریح کرد: ۴۰ گونه گیاهی که در حال انقراض هستند در این مرکز کشت می‌شود و قابلیت کشت در گلخانه را نیز دارند.

دهقانی به سرمایه‌گذاری۷۰۰ میلیارد تومانی ستاد فرمان امام(ره) اشاره کرد و گفت: ۵.۵ میلیارد تومان نیز برای راه‌اندازی مرکز رویان لرستان اختصاص یافت.

وی در ادامه عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت آمار بیکاری بالا است که برای رفع این مشکل ۶هکتار گلخانه هیدروپونیک در دست اجرا است که برای اجرا شدن آن ۱۷میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و می‌تواند نقش مهمی در جهت رفع بیکاری این شهرستان داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: در نظام اداری و سیاسی کشور نباید اخلال به وجود آید و لازم است تا فساد برچیده شود و این در حالی است که جهاد دانشگاهی خود را در برابر این امر مسوول دانسته و برای آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/م

مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی لرستان راه‌اندازی شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه