Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنوان‌داران روس، مجارستان، بلاروس و ترکیه مهمترین حریفان حسین نوری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازموج رسا;وزن کشی اوزان 71 ، 75 ، 85 ، 98 کشتی فرنگی قهرمانی جهان در پاریس فرانسه امروز انجام می‌شود و فرنگی کاران این چهار وزن از فردا به مصاف حریفان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نوری کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم ایران که از استان زنجان در رقابتهای قهرمانی جهان حاضر شده فردا نخستین میدان جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

نوری قبل از اعزام به مسابقات با ابراز رضایت از آمادگی خود گفت: شناخت خوبی از حریفان دارم و با اکثر آنها کشتی گرفته‌ام و به صورت کامل به آنها شناخت دارم و با مربیان بر روی کشتی حریفان آنالیز داشتیم.

وی افزود: امیدوارم آن روز برای من روز خوبی باشد و بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم.

این کشتی‌گیر زنجانی تصریح کرد: من برای کسب بهترین نتیجه به فرانسه می‌روم، همیشه برای کسب مقام اول راهی مسابقات می‌شوم و این بار نیز هدفم این است.

در مورد مهمترین حریفان حسین نوری باید گفت که داویت چاکوتادزه از روسیه قهرمان المپیک در این وزن حضور دارد که نوری در صورت روبرو شدن با این کشتی‌گیر روس کار سختی برای پیروزی خواهد داشت.

نوری در مسابقات جام جهانی از این عنوان‌دار المپیک شکست خورده و این بار با شناختی که از این کشتی گیر روسی دارد می‌تواند تلخی شکست جام جهانی را با پیروزی مسابقات جهانی جبران کند.

ویکتور لورینج از مجارستان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا و جاوید حمزاتوف از بلاروس دارنده مدال برنز جهان و المپیک نیز از مهمترین رقیبان نوری خواهند بود.

متهان یاشار از ترکیه دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا و مدال برنز بازیهای اروپایی نیز از جمله مدعیان این وزن است.

حسین نوری که قهرمانی آسیا در وزن 85 کیلوگرم است با توجه به آمادگی خوبی که در اردوهای آماده‌سازی به دست آورده و شرایط فیزیکی که دارد می‌تواند یکی از شانس‌های کشتی فرنگی ایران در فرانسه باشد.

نوری علاوه بر حریفان روس، بلاروس، مجارستان و ترکیه اسلام عباس‌اف قهرمان جوانان جهان را در این وزن می‌بیند که در صورت روبرو شدن با این حریف آذربایجانی کار آسانی برای کسب پیروزی نخواهد داشت.

مهرداد مردانی، محمد الیاسی، محمدعلی گرایی، سعید عبدولی، یوسف قادریان، حسین نوری، سید مصطفی صالحی زاده و شهاب قوره جیلی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی که سرمربیگری اشکانی در فرانسه حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پریان نظام زاده عضو و لیدر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران ساخته(رساله تحقیقاتی دانشگاه تهران) در مسابقات بین المللی کشور ترکیه شرکت کرد و صاحب مدال طلا و اخذ اولین جایزه ویژه مسابقات از طرف سازمان اختراعات کشور ترکیه شد.

این دوره مسابقات با شرکت بیش از ۲۰۰ تیم از سرتاسر جهان در مرکز تجارت و فناوری های استانبول با حضور رئیس سازمان اختراعات کشور ترکیه، رئیس سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان، نمایندگان سفیر جمهوری اسلامی ایران و ... در کشور ترکیه برگزارشد.

تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به لیدری دکتر سید احمدرضا افشاری دانشمند هوش مصنوعی ایران و جهان حضور داشت که بار دیگر پرچم هوش و ذکاوت این دانشمند در پرورش دانشمندان نوجوانان این مرز و بوم در هماورد و قله‌ای دیگر از جهان برافراشته شد.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود.

این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی، قطر، هند، هلند، فرانسه و اسپانیا به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی و ... بود.

در این دوره از مسابقات که ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به پنج طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

کد خبر 6093905

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد