Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اتفاقی که گرچه تکذیب و با عکس دو نفری طارمی و منشا همراه شد اما این موضوعی جدید نیست.باور نمی‌‌کنید، مصاحبه ما با مجتبی محرمی ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس را بخوانید:

* از ماجرای طارمی و منشا خبر دارید؟

یک چیزهایی شنیدم ولی ظاهراً با عکس دو نفری تمام شد و حالا هر دو برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پاس ندادن به یک بازیکن دوره شما هم بود؟

نه اینکه پاس ندهیم (می‌خندد).

* چرا می خندیدید؟

یاد یک ماجرایی افتادم. با ذوب‌آهن اصفهان بازی داشتیم و اتفاقاً 6 بر یک هم بردیم. علی دایی تازه به پرسپولیس آمده بود و دو تا پاس گل دادم که علی زد. دو تا هم جمشید شاه‌محمدی زده بود که فرشاد پیوس به من نزدیک شد و گفت چرا به این‌ها پاس می‌دهی؟!

* جداً؟!

بله! آخر فرشاد خیلی دوست داشت گل بزند. می‌خواست آقای گل شود و 4 تا گل را دو مهاجم تازه‌وارد زده بودند. آن روز به خاطر فرشاد در حالی که جلوی دروازه خالی می‌توانستم گل بزنم، پاس دادم پیوس بزند و یکی دیگر هم زد تا به اندازه علی دایی و جمشید شاه‌محمدی گل بزند!

* جالب بود...

از آن جالب‌تر بازی با پنجاب پاکستان بود!

* همان مسابقه‌ای که 8 یا 9 گل در تهران زدید؟

بله، البته من بازی در پاکستان را می‌گویم. بازی در پاکستان را 4 بر صفر بردیم در حالی که سه گل من زده بودم و آن روز هم صدای فرشاد درآمد چون فقط یک گل زده بود!

* ولی در تهران 7 یا 8 گل را خود فرشاد زد!

بله، یکی را در تهران من زدم ولی توی پاکستان ناراحت بود که چرا مجتبی محرمی سه تا زده و او یک گل زده است!

* مگر به شما چه گفت؟

بعد از گلزنی در حال شادی بودیم که جلو آمد و گفت چرا پاس نمی‌دهی؟! من هم خشکم زده بود! نگاهش کردم و گفتم: چه می‌گویی؟ بابا توپ را گل کردیم دیگه... خراب نشد که!

* فرشاد پیوس آقای گل فوتبال ایران بود و...

بله، فوق‌العاده چهارچوب‌شناس هم بود. من پنالتی‌زن اول پرسپولیس بودم ولی وقتی جلو بودیم، پنالتی را به فرشاد می‌دادم بزند تا به آقای گلی او کمک شود. آن موقع خیلی با هم رفیق بودیم و این روحیه و همدلی را علی‌آقا پروین به تیم داده بود.

* علی دایی چطور بود؟

فوق‌العاده! از همان اوایل ورودش به پرسپولیس معلوم بود یک چیزی می‌شود. خیلی با انگیزه و با تمام وجود تمرین می‌کرد. فقط عابدزاده را دیده بودم که مثل علی دایی تمرین می‌کند و بالاخره آقای گل جهان هم شد. به هر جایی هم برسد، حقش است چون واقعاً زحمت کشید.

* بازی پرسپولیس با الاهلی عربستان را چطور می‌بینید؟

می‌بریم. یعنی فکر می‌کنم در مجموع دو بازی از الاهلی بگذریم و به نیمه‌نهایی صعود کنیم.

* شانس کدام بازیکنان را برای گلزنی بیشتر می‌دانید؟

فکر می‌کنم اگر گادوین منشا بازی کند شانس بیشتری برای گلزنی داشته باشد. البته مهدی طارمی و وحید امیری هم توی آسیا خیلی خطرناک هستند.

* برانکو در این مدت خیلی از طارمی حمایت کرده است. کار او را می‌پسندید؟

برانکو یک مربی حرفه‌ای است. به هر حال بزرگ‌ترین سرمایه یک بازیکن، اعتماد و حمایت سرمربی است. خودم آن زمان می‌دانستم علی پروین پشت سرم است و از من حمایت می‌کند. به همین خاطر بهترین عملکرد را سعی می‌کردم در پرسپولیس و تیم ملی زمان علی‌آقا داشته باشم. مهدی طارمی باید قدر این اعتماد و حمایت را بیشتر بداند.

خبر ورزشی

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد

امیر جدیدی در فیلم بیوگرافی «منصور» در نقش منصور بهرامی تنیسور مشهور ایرانی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایسنا، کمپانی فرانس تی‌وی حق پخش جهانی فیلم بیوگرافی «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژه» را در اختیار گرفته که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور مشهور از ایرانی و مهاجرت او به فرانسه، دست و پنجه نرم کردن با فقر و سپس به شهرت رسیدن در فضای بین المللی است.

امیر جدیدی بازیگر ایرانی که بیشتر برای بازی در فیلم «قهرمان» برنده جایزه بزرگ کن ۲۰۲۱ به کارگردانی اصغر فرهادی در سطح بین المللی شناخته می‌شود، نقش منصور بهرامی را بازی خواهد کرد.

این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیاست و «داون مک دانیل» با همکاری «فیلیپ دی لیون» نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

منصور بهرامی تنیسور ۶۸ ساله متولد ایران، به دلیل سبک بازی سرگرم کننده و داستان زندگی خارق العاده اش، چهره‌ای محبوب در مسابقات بین المللی تنیس است.

او که در دهه ۱۹۵۰ در ایران به دنیا آمد، با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت شروع به یاد گرفتن تنیس کرد و از استخر به عنوان زمین بازی استفاده می‌کرد. او پس از انقلاب به فرانسه رفت و با فقر و بی‌خانمانی رو به رو شد و شبانه در خیابان‌های پاریس پرسه می‌زد و روز‌ها در رختکن استادیوم رولان گاروس می‌خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه بهرامی از طریق اراده قوی و تیز هوشی، پیچیدگی‌های زندگی را به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی طی می‌کند، در حالی که پیوند‌های پایداری با نماد‌های تنیس که استعداد او را می‌شناختند، ایجاد می‌کند تا رویای دوران کودکی‌اش را برای بازی در رولان گاروس محقق کند.

بهرامی همچنین به نشریه ددلاین گفت: در طول سال‌ها خیلی‌ها به من گفته‌اند که داستان من برای اکران در سینما ساخته شده است، و بسیار مفتخرم که فیلمی بلند از زندگی من ساخته می‌شود و بسیار خوشحالم که رومالد بولانژه کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. او نه تنها یک کارگردان هیجان انگیز است، بلکه مرد دوست داشتنی است. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و این واقعیت که او یک تنیس باز نیمه حرفه‌ای است یکی از آن شانس‌های بزرگ است. ممنون از داون مک دانیل برای نوشتن فیلمنامه زیبایی که همه ما به آن اعتقاد داریم. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد و با آن لبخند بزند، مرد بسیار خوشبختی خواهم بود».

رومالد بولانژه نیز منصور بهرامی را یک قهرمان واقعی توصیف کرد که مقاومت و اشتیاق او الهام بخش افراد بی‌شماری بوده است و عنوان کرد که بسیار مفتخر است که سفر خارق‌العاده او را به پرده سینما می‌آورم.

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!