Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>سمنان - مهندس علی اکبر صباغ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان روز یکشنبه در گفتگوی با خبرنگاران گفت : در سال 96 هیچ نوع خاموشی ناشی از کمبود تولید در استان سمنان نداشته ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گفت :با تلاش کارکنان صنعت برق وهمکاری اصحاب رسانه و صدا وسیما و صرفه جویی مصرف برق توسط مردم و صنایع ،از ابتدای تابستان تا کنون خاموشی بخاطر کمبود برق اعمال نگردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد باید جدا از مدیران شرکت فروسیلیس ایران بجهت همکاری وهمراهی وکمک در راستای بهینه سازی مصرف انرژی برق در استان قدر دانی نماییم
چرا که با قرار دادن تعمیرات و بهسازی خط تولید خود در ایام پیک مصرف میزان ۲۰ مگا وات صرفه جویی سال گذشته در استان امسال به ۵۰ مگاوات رسید که ۳۰ مگاوات آن بعلت همراهی مدیران شرکت فروسیلیس ایران بود
علی اکبر صباغ ادامه داد در دولت تدبیر و امید در شرکت برق منطقه ای 154 پروژه با اعتباری معادل 1618365 میلیون ریال افتتاح گردیده است و همزمان با هفته دولت در سالجاری دو پروژه در دست اقدام برای افتتاح داریم که یکی از این پروژه ها توسعه و افزایش ظرفیت پست 63 کیلو ولت بیارجمند با اعتبار 27000 میلیون ریال می باشد و با افتتاح این پروژه ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به مشتریان جدید صنعتی و کشاورزی،افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار ،کاهش تلفات و بهبود پارامترهای کیفی برق قراهم خواهد شد پروژه بعدی خط 63 کیلو ولت دو مداره شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار معادل 38000میلیون ریال می باشد و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و برق رسانی مطمئن به مشترکین صنعتی و افزایش قابلیت مانور شبکه از اهداف افتتاح این پروژه می باشد
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای در پایان گفت در سرتاسر استان امادگی داریم برق صنعت گران را تامین کنیم و به واسطه کمبود انرژی الکتریکی هیچ سرمایه گذاری از استان نخواهد رفت و امادگی برای ورود سرمایه گذاران را داریم.

48

کلید واژه‌ها : استان سمنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، حسین مدرس خیابانی عصر امروز در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه بنگاه‌های اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند به حساب می‌آید که استفاده درست و هدفمند از این ظرفیت برای انجام امور و اجرای پروژه‌ها، باعث ایجاد ارزش افزوده و نتایج مطلوب‌تر می‌شود.

وی یکی از مهمترین چالش های موجود بر سر راه پروژه ها را تامین مالی دانست و ادامه داد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای، باید از همه ظرفیت‌ها مانند اخذ تسهیلات، گواهی سپرده، برات و... برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره گرفت و مانع از تعطیلی پروژه ها شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه استعلام قیمت کالاهای مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه های شخصی کمک می‌کند، طراحی و اجرای این مدل را به عنوان یک مطالبه از شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در نشست دیگری با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت کانی مس، بر ضرورت تلاش برای تکمیل پروژه های توسعه ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس و همچنین تولید مستمر طرح لیپ لیچینگ سونگون از خردادماه تاکید کرد و گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، پایداری وضع موجود و تلاش برای افزایش تولید محصول در مجتمع‌های تولیدی شرکت مس و سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌ها از جمله طرح تولید کاتد و کنسانتره مس به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

ایجاد یک پلنت بالانس ملی از طریق واگذاری یک معدن کوچک، استحصال نیکل و سایر عناصر گرانبها، مشارکت در افزایش راندمان خطوط تولید مجتمع‌ها، پیگیری موضوع واگذاری مالکیت و همچنین توانمندسازی صندوق cvc ویرامس، پنج مطالبه دکتر مدرس خیابانی از شرکت کانی مس بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا دنبال شود.

دیگر خبرها

  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه