Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر با رد موضوع اهدای زمین به اعضای منتخب شورا توسط یکی از کاندیدها گفت: هرگز هیچ شورایی شرف انسانی خود را به زمین و پول نمی‌فروشد چون هر کسی چنین کاری کند بیت‌المال را ضایع کرده و به 500 هزار نفر مردم اسلامشهر خیانت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب علایی عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار اسلامشهرخبر گفت: طی جلساتی مقرر شد کلیه کاندیداهای تصدی سمت شهردار اسلامشهر رزومه‌های خود را تحویل آقای حسین علی، رئیس سنی شورای پنجم دهند و بعد از بررسی سوابق در رابطه با انتخاب سرپرست یا شهردار تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلساتی متعددی از روزهای گذشته برای بررسی سوابق و برنامه‌های کاندیداها برگزار شده، افزود: برای انتخاب سرپرست و شهردار هر روز جلسه برگزار می‌شود انشاالله بتوانیم به جمع‌بندی برسیم که یک فرد لایق، شایسته و کار بلد برای اسلامشهر انتخاب کنیم.

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر با اعلام اینکه 15 نفر سوابق و برنامه‌های خود را ارائه کردند افزود: از این تعداد 5، 6 نفر غیربومی و مابقی بومی هستند هر کدام از نامزدها سوابق و برنامه‌ای دارند که در حال بررسی است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه عملکرد علیرضا ناصری پور شهردار فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: آقای ناصری پور نیز سوابق و برنامه‌های خود را ارائه کردند ما در حال بررسی عملکرد و سوابق ایشان هستیم هر چه جمع تصمیم بگیرد ما تابع جمع هستیم، بنده در جریان عملکرد ایشان هستم اما بررسی همکاران هم مهم است.

علایی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در انتخاب افراد به توصیه و پیشنهاد از بیرون شورا عمل کنید؟ خاطرنشان کرد: خیر. این دوره همه مصمم هستند که واقعاً کسی انتخاب کنند که به درد اسلامشهر و مردم آن بخورد این دوره سفارش نداریم. این دوره، دوره‌ای است که مردم با امید خاصی رأی دادند که انشاالله با یک شورای تقریباً یکدست دست‌به‌دست هم دهیم و شهردار انتخاب شود.

وی تصریح کرد: در واقع 9 عضو شورا نیست با آمدن شهردار 10 نفر می‌شوند که انشاالله با کمک یکدیگر برای اسلامشهر یک کار بزرگی انجام شود.

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر در پاسخ به این سؤال که اهدای زمین به اعضای منتخب شورا توسط یکی از کاندیداها را تائید می‌کنید؟ گفت: هرگز هیچ شورایی شرف انسانی خود را به زمین و پول نمی‌فروشد چون هر کسی چنین کاری کند بیت‌المال را ضایع کرده و به 500 هزار نفر مردم اسلامشهر خیانت می‌کند و این در پیشگاه خداوند قابل‌قبول نیست و آن فرد هم در دنیا و هم در آخرت باید پاسخگوی اعمال خودش باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست