Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، دکتر پیروزهاشمی که اکنون مدیریت بخش پیوند موی طبیعی این کلینیک را بر عهده دارند عضو انجمن جهانی ISHRS و انجمن اروپایی ESHRS و انجمن آسیایی AAHRS پیوند موی طبیعی می‌باشند. همچنین ایشان دارای بورد پیوند موی طبیعی از کشور امریکا ABHRS به عنوان بالاترین مدرک معتبر در زمینه پیوند موی طبیعی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه جراحی‌های مرتبط با مو در کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی بیمارستان گاندی مستقیماً توسط دکتر پیروزهاشمی انجام می‌شود.
برخی از خدمات کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی بیمارستان گاندی
کاشت مو
کاشت مو در حقیقت پیوند (کاشتن) موهای مقاوم به ژن طاسی از پشت سر به منطقه طاس در جلوی سر می‌باشد. فولیکول‌های کاشته شده تا پایان عمر فرد روی سرش باقی می‌مانند. این امر به این دلیل است که فولیکول‌هایی که از پشت سر به منطقه طاس پیوند زده می‌شوند به لحاظ ژنتیکی نسبت به ژن طاسی مقاوم هستند. در این مرکز کاشت مو به روش‌های مختلفی مانند کاشت موی بلند، FIT، FUT، کاشت مو به روش ترکیبی، کاشت موی بدن، و کاشت موی ریش بر سر انجام می‌شود تا تصویری کاملاً طبیعی برای فرد اینجاد کند.

کاشت ابرو و مژه
پیوند ابرو روشی بی‌خطر است و می‌تواند نتایج طبیعی را برای کسانی که موی ابروی خود را از دست داده‌اند یا اثر زخمی در ناحیه ابرو دارند بوجود آورد. این ترمیم, درمانی موثر برای ریزش جزئی و کلی موی ابرو می‌باشد.
پیوند مژه نیز نوعی جراحی کاملاً اختصاصی می‌باشد که توسط جراحان مسلط قابل انجام بوده و در اکثر موارد فقط در متقاضیانی که قسمتی از مژه خود را ازدست داده‌اند (در اثر بیماری پوستی و یا سوختگی و سوانح) و یاکسانی که مژه‌های بسیار کم پشتی دارند به‌صورتی که منطقه خالی در بین مژه‌ها وجود داشته باشد، قابل انجام است.

کاشت ریش و سبیل
در مواردی که به‌طور مادرزادی بعد از سن بالای ٢۰ سال رویش در ناحیه‌ای از صورت انجام نگرفته و ریش یا سبیل افراد کم‌پشت می‌باشد ، جراحی پیوند موی صورت قابل انجام می‌باشد که خوشبختانه اگر توسط جراح مسلط به جهت رویش موهای صورت انجام پذیرد نتیجه بسیار رضایت‌بخش می‌باشد .

مزوتراپی و PRP
علاوه بر کاشت مو، مراقبت‌هایی جهت درمان ریزش مو نیز در این مرکز انجام می‌شود که از آن جمله می‌توان به مزوتراپی و PRP اشاره کرد. مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی آرایشی و بدون نیاز به جراحی برای ترمیم مو است که روزبه‌روز طرفداران بیشتری در بین مردم پیدا می‌کند. با کمک ریز تزریق‌هایی بافت پوست در زیر لایه اپیدرم هدف قرار می‌گیرند و لایه‌ی مزودرم را، که با عمق نزدیک ١ میلی‌متر در زیر لایه‌ی سطحی پوست است، تحریک به بازسازی و ترمیم موی طبیعی انسان کند.یکی دیگر از روش‌های درمان غیر جراحی کم‌پشت شدن و ریزش مو، ترکیبی از فاکتورهای عامل رشد از جمله پلاسمای غنی از پلاکت یا PRP است. این اجزای فعال برای تزریق‌های متعدد میکرو برای تحریک، تقویت و زنده کردن فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. متخصصان زیبایی و سلامت مو، معتقدند که این درمان مؤثر تزریقی توانایی بالقوه‌ای در میان بیماران واجد شرایطی دارد که از ریزش موی ژنتیکی و غیرارثی رنج می‌بردند.
علاوه بر روش‌های زیبایی و ترمیمی مرتبت با مو، فعالیت‌های زیبایی مرتبط با پوست نیز توسط متخصصین مجرب در این مرکز انجام می‌شود.
تزریق بوتاکس و فیلر
بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل می‌شود و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند.فیلرها نیز برای بازگرداندن حجم از دست رفته، عمدتاً ناشی از پیری در همه جای بدن استفاده می‌شوند. تزریق فیلر روشی است که اگر به دست یک پزشک متخصص انجام شود، بسیار آسان و سریع است و تقریبا هیچ دوره‌ی نقاهتی ندارد.
لیزر موهای زائد
با استفاده از لیزر، فولیکول موهای زائد کاملاً تخریب می‌شود و امکان رشد موهای زائد در آن ناحیه‌ی خاص از بین می‌رود. این درمان در چند مرحله و طی چند هفته انجام می‌شود و نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع، موفقیت آمیز و دائمی است. لیزر آخرین و جدیدترین راه برای درمان موهای زائد است که پزشکان معتقدند اثر بخشی آن به اثبات رسیده است.
لیفت صورت با نخ سیلوئت
لیفت صورت با نخ سیلوئت، نوعی درمان ضدپیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن را ارائه می‌دهد و در روند تاثیر بالارفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند.

بسیاری از افراد سرشناس و هنرمندان محبوب از خدمات پوست و پیوند موی طبیعی این کلینیک استفاده و رضایت کامل خود را ابراز کرده‌اند.برای مشاهده نمونه‌ جراحی‌های کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی بیمارستان گاندی می‌توانید به آدرس تلگرام @Hairgandhitransplantation مراجعه کنید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

سیتی اکنون با یک بازی کمتر، تنها یک امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد. ناتان آکه هلندی ضمن اینکه امیدوار است در بازی پیش رو برنده شوند، به نوعی تایید کرد که آن‌ها نیم نگاهی هم به از دست دادن امتیاز توسط آرسنال هستند.

ناتان آکه در مورد اینکه آیا سیتی از برد آرسنال مقابل تاتنهام قبل از بازی ناتینگهام فارست اطلاع داشت یا خیر، گفت:"مشخص است که شما این را می‌بینید. اگر آن‌ها امتیاز  از دست بدهند، خوب می‌شود. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم، سرنوشت‌نان در دست خود ماست. این تنها چیزی است که ما روی اتوبوس و رختکن قبل از بازی دیشب تمرکز کرده بودم.

نیمکت نشینی؟

گاهی اوقات افرادی که بازی نمی‌کنند، تنها بازی را تماشا می‌کنند. هر کس از نظر خودش آماده است و این برای همه متفاوت خواهد بود. مشخص است وقتی که در ترکیب هستیم باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم.

تاثیر تجربه در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر؟

همه تجربه دارند اما در نهایت تجربه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. موضوع فعلی ما مربوط به الان است، کاری که اکنون انجام می‌دهیم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود ولی می‌دانیم که باید چه کار کنیم. اینکه چهار بازی را ببریم و می‌توانیم دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شویم. هم خیلی نزدیک است و هم خیلی دور به نظر می‌رسد.

سختی بازی‌های پیش رو؟

هر بازی سخت خواهد بود. در بازی مقابل ناتینگهام فارست همه انتظار داشتند ما برنده شویم، اما این هرگز آسان نیست. هفته آینده یک بازی دیگر داریم که آن هم سخت خواهد بود. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی به بازی پیش برویم. می‌دانم که به نظر کلیشه‌ای می‌رسد اما این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

رکورد 70 بازی شکست ناپذیری رودری در سیتی؟

باور نکردنی است. شما اغلب اهمیت آن را درک نمی‌کنید اما او در هر بازی بسیار خوب عمل می‌کند. او در نقش خودش خیلی بازیکن بزرگ و مهمی است. رودری گل‌های مهمی زده و واقعا خوب بازی می کند. او برای نباختن مبارزه می‌کند.

کوین دی‌بروینه؟

نباید بگویم که او چقدر خوب و چقدر مهم است. او هر فصل کیفیت خود را نشان می‌دهد. او پنج ماه همراه ما نبود و شما اصلا متوجه چنین چیزی نمی‌شوید. دقیقا مثل قبل به تیم برگشت و هیچ تفاوتی احساس نمی‌شد. او خیلی به ما کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • کرم معجزه
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو