Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:55:39 GMT

عامل ناامني رودبارجنوب دستگير شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۸۴۱۵

خبرگزاري آريا - فرمانده انتظامي رودبارجنوب گفت: اين شرور در يک اقدام غافلگيرانه قبل از اينکه فرصت فرار پيدا کند دستگير و يک قبضه سلاح غيرمجاز نيز از وي کشف شد. به گزارش خبرگزاري تسنيم از رودبار جنوب، سرهنگ رضا فيروزبخت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پي شکايات مردمي درخصوص سلب آسايش شهروندان و ايجاد ناامني توسط فردي شرور در سطح اين منطقه موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه پس انجام اقدامات پليسي متهم شناسايي شد تصريح کرد: اين شرور در يک اقدام غافلگيرانه قبل از اينکه فرصت فرار پيدا کند دستگير و يک قبضه سلاح غيرمجاز نيز از وي کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبارجنوب تصريح کرد: اين شرور بعد از تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شد.
وي با بيان اينکه اين فرد شرور جرائمي از قبيل نزاع و درگيري در پرونده دارد، گفت: تيراندازي ايذايي و تيراندازي منجر به جرح، حمل سلاح غيرمجاز، حمل مسلحانه مواد مخدر، سرقت مسلحانه و سلب آسايش عمومي از ديگر جرائم موجود در پرونده اين شرور است.
فيروزبخت اظهارداشت: پليس با تلاش شبانه روزي اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنيت را نخواهد داد.
وي اظهار داشت: پليس به صورت شبانه روز در حال اجراي نظم و امنيت در منطقه است.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبارجنوب با بيان اينکه افراد شرور در اين منطقه جايگاهي ندارند، بيان کرد: در صورت مشاهده اين افراد به شدت با آنها برخورد مي شود.
وي افزود: مردم در صورت برخورد با چنين افرادي سريعا پليس را در جريان بگذارند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان