Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قاین گفت: در هفته دولت 134پروژه با اعتباری بالغ بر 31میلیون تومان در شهرستان قاینات به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ،کهن ترابی فرماندار قاین در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت هفته دولت با بیان این که دردولت یازدهم اطلاع رسانی دقیقی از فعالیت های دولت برای مردم انجام نشده بود گفت:این یکی از نقاط ضعف دولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این که همگرایی وهم پوشانی وهم افزایی در شهرستان قاینات بین مدیران وجوددارد گفت: برای توسعه شهرستان همه باید در کنار هم باشیم .

کهن ترابی ادامه داد:قاینات نیازمند همت مضاعف ومدیریت جهادی وعزم مضاعف مدیران است که عقب ماندگی های تاریخی وعقب ماندگی های قبلی شهرستان را جبران کنیم.

فرماندار قاین درادامه با اشاره به این که شهرستان قاینات در تعداد پروژه های افتتاحی وکلنگ زنی در هفته دولت درسطح استان رتبه اول رادارد گفت:در سال جاری 134پروژه با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان در شهرستان قاینات در بخش های کشاورزی،مسکن،راه،تامین آب شرب،آبرسانی،تامین برق،بهداشت و درمان،گازرسانی،صنعت و معدن،شهرداریها و دهیاریها افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

کهن ترابی با اشاره به پروژه های شاخص شهرستان گفت:درحوزه راه وشهرسازی 2پروژه با اعتباری بالغ بر17میلیاردو500میلیون ریال شامل احداث راه روستایی مهدی آباد – بزن آباد به طول 4کیلومترو 3کیلومتر راه روستایی تندیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت:در حوزه جهاد کشاورزی تعداد 15 پروژه با اعتبار هزینه شده بالغ بر 23میلیارد و709میلیون ریال که شامل آبیاری تحت فشار و کم فشار چاههای شرکت سهامی زراعی خضری ،پروژه احیاء و مرمت قنوات به تعداد 3 رشته قنات در شهرستان و احداث استخر ذخیره آب و کانال انتقال آب ،تکمیل و تجهیز گلخانه های سطح شهرستان خواد بود.

کهن ترابی درادامه گفت:در حوزه منابع طبیعی تعداد 2 پروژه شامل اجرای طرح آبخیزداری حوزه چدان و مرمت ساختمان حفاظتی با اعتباری بالغ بر3میلیارد و290میلیون ریال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار در ادامه به پروژههای حوزه امور عشایر شهرستان اشاره کرد وگفت: 2 پروژه احیاء و مرمت قنوات با اعتباری بالغ بر 590 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی پروژه های بخش بهداشت ودرمان شهرستان را 3پروژه برشمرد وگفت: این پروژه ها شامل راه اندازی کلنیک تخصصی وکلنیک غربالگری سرطان بیمارستان وافتتاح مرکز جامع سلامت روستای تیغاب با اعتباری بالغ بر32میلیارد و620میلیون ریال است.

فرماندار قاین با اشاره به پروژه های دهیاری ها در بخش مرکزی،سده ونیمبلوک گفت: در مجموع 50پروژه با اعتباری بالغ بر 12میلیارد و940میلیون ریال در حوزه دهیاریها در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کهن ترابی اظهارداشت: درحوزه آب وفاضلاب شهری وروستایی نیزدر مجموع 6پروژه با اعتباری بالغ بر37میلیارد و50میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید که از این میزان 3پروژه با اعتبار 34میلیاردو400میلیون ریال مربوط به حوزه روستایی و3پروژه با اعتبار 2میلیارد و650میلیون ریال مربوط به حوزه آب وفاضلاب شهری است.

فرماندار قاین با بیان اینکه طی این هفته در حوزه شهرداریهای شهرستان ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر۵۷ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال به بهره برداری می رسدگفت: در حوزه انرژی نیز تعداد ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و 850میلیون ریال افتتاح می شود، بیان داشت: بهینه سازی برق روستای کرغند و احداث و اصلاح شبکه های برق و تعویض کنتور در سطح شهرستان از پروژه های شاخص آماده افتتاح در این حوزه است.

فرماندارقاین درپایان افزود: همچنین در بخش صنعت ومعدن،هلال احمر،میراث فرهنگی،کمیته امداد،شرکت پخش فراورده های نفتی،نوسازی مدارس،ورزش وجوانان،گازرسانی نیز در هفته دولت پروژه هایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت: دراولین روز از هفته دولت مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولین شهرستان برگزار خواهد شد وسپس اعضای شورای اداری شهرستان دیداری با امام جمعه محترم خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد