Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبرئیل هوشمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه بر لزوم جلب همراهی و مشارکت هر چه بیشتر یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای برگزاری با کیفیت و باشکوه کنگره 12 هزار شهید در استان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از الزامات برای اینکه برنامه‌های پرمحتوا، هدفمند و با کیفیت همین طور اثر گذار برای این کنگره در نظر گرفته شود این است که از نظرات و ایده‌های یادگاران دفاع مقدس استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشارکت و سهیم شدن تمام سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط، نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌ها، مشارکت و همراهی کردن همه یادگاران دفاع مقدس، بهره‌گیری از همه امکانات رسانه‌ای و تبلیغی آذربایجان غربی، زیر پوشش قرار دادن همه خانواده‌های معظم شهدا در برنامه‌های اجرایی، بهره گرفتن از تجربه کنگره استان‌های همدان و مازندران، نجف‌آباد، مشهد و ... هم برای بالا بردن کیفیت برنامه‌ها را ضروری دانست.

دبیر اجرایی این کنگره خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان اقداماتی باید انجام گیرد، ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس یک ماه قبل از برگزاری اجلاسیه، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و کتب تالیفی کنگره، نصب تندیس شاخص‌ترین شهید هر شهرستان، تولید و چاپ حداقل 150 عنوان کتاب، پیاده‌سازی ماکت یک یا دو مورد از عملیات‌های شاخص برون‌مرزی استان در محوطه اجلاسیه والفجر 2 حاج عمران هم باید انجام گیرد.

هوشمند، پیاده‌سازی ماکت عملیات‌های بدر و خیبر از عملیات‌های جبهه جنوب در محوطه اجلاسیه، پیاده‌سازی ماکت یک یا دو مورد از عملیات‌های پاکسازی و درگیری با ضدانقلاب در محوطه اجلاسیه، چاپ مستمر فصلنامه و ماهنامه یاد یاران را از سری اقداماتی بر شمرد که باید درراستای برگزاری هر چه بهتر کنگره برای اجرایی کردن آنها همت شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به گوشه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر «شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی که زبان‌ها و قلم‌ها از توصیف آن و چشم‌ و دل‌ها از مشاهده آن ناتوان هستند، مشعل‌دار پیروزی و استقلال ملت هستند و حق بزرگ آنها بر گردن ملت بسی عظیم است» اشاره کرد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس