Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر پرفسور مریم میرزاخانی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت این دانشمند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در این پیام آمده است: «برخود فرض می دانم که از تلاشها، پیامها و حضور تمامی دست اندرکاران عرصه اندیشه و قلم به ویژه مشتاقان علوم ریاضی شرکت کننده در مراسم بزرگداشت دخترم، پروفسور مریم میرزاخانی که سفیر توانا و زبان گویای استعداد و توانمندیهای جوانان ایرانی بود، تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول پیوند علم و ایمان، رشد و توسعه در همه سطوح جامعه بشری بوده و خواهد بود و در این بین پیشرفت علوم دقیقه (ریاضیات) از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاثیر مستقیمی بر شکوفایی و پیشرفت در سایر علوم و فنون دارد.

موفقیتها و درخشش جوانان وطن اسلامی و عزیز نقطه عطفی در معرفی همت والای بانوان و جوانان ایرانی در مسیر فتح قله های افتخار در عرصه های گوناگون علمی، هنری و ورزشی در سطوح بین المللی است.

امیدواریم که به فضل الهی بتوانیم با تشکیل بنیادها، موسسات علمی و بکارگیری توانمندیهای خیّرین و ایجاد سازمانهای مردم نهاد و حمایت هر چه بیشتر مسئولین و دست اندرکاران، استعدادهای ناشناخته موجود در کشور را شناسایی کرده و با بکارگیری روشهای مناسب، زمینه ساز شکوفا شدن این استعداد های ناشناخته در جامعه عزیزمان باشیم.

امید است در ظل توجهات حضرت حق، سربلند و پیروز باشید.»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مراسم ترحیم و بزرگداشت حضرت آیت‌الله غلامحسین رئوفی عالم ربانی و جلیل القدر هرمزگان شامگاه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، در مسجد صاحب الزمان شهر بندرعباس با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد شامگاه سه شنبه در مسجد صاحب زمان بندرعباس مراسم بزرگداشت وی برگزار شد.

این عالم ربانی در سال ۱۳۱۱ هجری شمسی در روستای پشتکوه بشاگرد دیده به جهان گشود و در همان سنین کودکی قرآن را فرا گرفت.

شیخ غلامحسین رئوفی در سن ۱۲ سالگی پس از جنگ جهانی دوم برای فراگیری دروس حوزوی به نجف اشرف مهاجرت کرد و در مدرسه قزوینی نجف اشرف مشغول به تحصیل شد.

این عالم برجسته پس از گذراندن دروس مقدماتی، درس خارج را نزد حضرات آیات خویی، شاهرودی و حکیم، و فقه را در محضر امام خمینی (ره) گذرانده و پس از ۱۶سال با اجازه از اساتید حوزه نجف اشرف برای ترویج دین و نشر معارف اسلامی به زادگاهش؛ هشتبندی شهرستان میناب بازگشت و آموزش طلاب را در حوزه علمیه قم بر عهده گرفت. وی نقش ویژه‌ای در حل و فصل پرونده‌های مهم قضایی بین طوایف مختلف شرق کشور و هرمزگان داشت

 آیت الله رئوفی در طول عمر با برکت خود منشأ خدمات گسترده ای شامل تأسیس مسجد و حسینیه امیرالمومنین در سال ۱۳۵۰، پخش اعلامیه های حضرت امام و فعالیت علیه رژیم ستم شاهی بود که در اوایل دهه ۵۰ منزل ایشان توسط ساواک به جرم حمایت از نهضت امام و پخش اعلامیه های وی محاصره شد و این بازرسی ها و بازجویی ها تا پیروزی انقلاب ادامه داشت.

همراهی با روحانیونی همچون مرحوم حجت‌الاسلام عباسی نماینده سابق مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، آیت الله درویشی و ... شرکت در راهپیمایی های دوران انقلاب در شهرستان میناب، برگزاری مراسم‌ مذهبی و تبلیغی در حسینیه امیرالمومنین با دعوت از روحانیون و سخنرانان، برپایی راهپیمایی های دوران انقلاب در منطقه توکهور و هشت‌بندی از دیگر خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی بوده است.

آیت الله رئوفی در طول دوران پر برکت حیات خود پیگیری های گسترده ای برای عمران و آبادانی منطقه توکهور و هشتبندی با دعوت از مسئولان ملی، استانی و شهرستانی انجام داد که زمینه ساز حضور مستمر استانداران مختلف در این منطقه برای رفع مشکلات شد.

پیگیری احداث راه اصلی منطقه توکهور و هشت‌بندی به مرکز شهرستان، حل اختلافات بزرگ قومی در مناطق مختلف شامل شرق استان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان و... از دیگر خدمات آیت‌الله رئوفی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام