Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل نموده است.
به گزارش صدای ایران مهندس علی معیری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای متقاضیان بهره گیری از خدمات درمانی تامین اجتماعی و عدم کارایی روش های مرسوم، این سازمان با راه اندازی روش های نوین و غیرحضوری نوبت دهی، از جمله اینترنت و موبایل (مبتنی برUSSD)، گام های موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و متقاضیان خدمات درمانی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تاکنون استان های فارس، خراسان رضوی، البرز و گیلان اقدام به راه اندازی این سامانه نموده اند و از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون، جمعا ٢٠ هزار نفر از طریق اینترنت و USSD به صورت غیر حضوری از مراکز درمانی تامین اجتماعی، نوبت اخذ کرده اند.
وی گفت: همچنین در هفته جاری، سامانه مذکور برای استان های خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سمنان فعال خواهد شد.
معیری افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری #١٤٢٠*٤* از ظرفیت های ایجاد شده استفاده نمایند.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال، امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و موبایل برای عمده مراکز درمانی سازمان فعال خواهد شد، گفت: در فاز بعدی، نوبت دهی برای سایر خدمات از جمله آزمایشگاه ها نیز برنامه ریزی شده است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک