Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهم خروجي رسانه‌هاي برون‌مرزي درباره ايران که محصول رصد گروه مانيتورينگ جام طي ساعات اخير مي‌باشد، در قالب اخبار کوتاه و گزيده از منظرتان مي‌گذرد.
سرويس سياسي جام نيـوز؛
من و تو: شوراي شهر و شهرداري تهران فرصت مناسبي براي اصلاح طلبان است که نشان دهند قصد آزار حکومت را ندارند و مي‌شود به آن‌ها اعتماد کرد تا دوباره به ساختارهاي بالادست‌تر قدرت برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راديو فردا: بي‌برنامگي يکي از مشکلات کابينه جديد روحاني است که مانع از کارآيي و شفافيت در عملکرد دولت مي‌شود. در دوره اول، برنامه دولت کاهش تورم و پيشبرد توافق هسته‌اي بود. در دوره دوم هيچ برنامه‌اي محور فعاليت‌هاي دولت نيست.
ايران اينترنشنال: روحاني در حالي بر لزوم اصلاحات اقتصادي در دولت دوازدهم تأکيد مي‌کند که در بخش اقتصادي کابينه وي تغيير بنيادي رخ نداده است.

توئيت کارشناس رسانه‌هاي اپوزيسيون در واکنش به نحوه رأي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي
بي بي سي/ دکتر پيروز مجتهدزاده: حسن روحاني پيش از حمله موشکي سپاه به داعش در سوريه، هيچ اعتنايي به برنامه موشکي ايران نداشت و حتي حاضر شد وارد مذاکرات «برجام2» شود که مساوي با خلع سلاح کشور بود؛ مذاکراتي که به برچيده شدن برنامه موشکي ايران مي‌انجاميد. کنارگذاشتن برنامه موشکي، يعني مرگ ايران.
هيل: گسترش برنامه موشک‌هاي بالستيک ايران اکنون به منبع اصلي نگراني در خاورميانه بدل شده است. حوثي‌ها در يمن با موشک‌هاي ايران، رياض و تأسيسات نفتي عربستان را نشانه گرفته‌اند.
کيهان لندن: ايران با استفاده از الگوي تشکيل «نيروهاي مدافع حرم» در سوريه و عراق، به‌دنبال سامان دادن جبهه‎اي عليه اسرائيل با استفاده از تشکيلات شبه‌نظامي تحت عنوان «مدافعان مسجد‎الاقصي» است.

روزنامه صهيونيستي جروزالم پست در سرمقاله خود به ترامپ توصيه کرده از نگاه سياسي به برجام دست برداشته و با خروج از آن منافع آمريکا و اسرائيل را به خطر نيندازد
المانيتور: کردهاي مخالف حکومت ايران از خاک عراق حملات مسلحانه خود عليه نيروهاي ارتش و سپاه پاسداران را در هفته‌هاي اخير افزايش داده‌اند. اين امر تلاش‌هاي دولت اقليم کردستان براي تبليغ در مورد صلح‌آميز بودن رفراندوم استقلال خود را با مشکل روبرو کرده است.
واشنگتن پست: ايران استراتژي «نبرد در خارج» را براي دور نگه داشتن سني‌هاي افراطي از مرزهايش انتخاب کرد و همزمان به آنان در داخل تا حدودي آزادي عمل داد تا بتواند بر تحرکاتشان اشراف داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین

گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس صحنه‌هایی از پرتاب موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها و پادگان‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام امروز جمعه برای نخستین بار صحنه‌هایی از شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها و پادگان‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

گردان‌های القسام پیشتر هم از انجام چندین عملیات نظامی از خاک لبنان در جریان عملیات «طوفان الاقصی» خبر داده بود.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!