Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروزه داشتن قيمت قطعات کامپيوتر و موبايل به دليل استفاده بيش از حد کاربران از تکنولوژي و دنياي مجازي تبديل به يک موضوع مهم شده و خيلي از آدم ها بنا به نيازشون در طول روز بدنبال قيمت پرينتر،مودم،کنسول بازي،لپ تاپ و خيلي کالاهاي ديگر ديجيتالي هستند و يا عده اي ديگر بسته به نيازشون بدنبال قيمت انواع سرور،تجهيزات شبکه،يو پي اس و دوربين مداربسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سايت آي تي قيمت مشکلات همه اين کاربران را حل کرده بطوريکه اولا در لحظه به شما قيمت هر کالايي در دنياي ديجيتال را ميدهد يعني در طول شبانه روز با توجه به نوسانات بازار ITGHEYMAT به شما قيمت ميدهد و تمام کاربران ميتوانند کالاي مدنظر خود را با قيمتي خيلي پايين تر از بازار خريد کنند.

حالا چرا قيمت کالاها در آيتي قيمت پايين تر است؟آي تي قيمت همانطور که از اسمش پيداست يک فروشگاه اينترنتي نيست و فقط به کاربران دنياي ديجيتال، قيمت ميدهد ولي ارزانترين قيمت کالاي ديجيتال را.
در حال حاضر در وب سايت آي تي قيمت حداقل 50.000 کالاي بازار آي تي وجود دارد که بر روي هر کالا تعداد زيادي فروشنده قيمت ميگذارند که اکثرا هم واردکننده هستند خب با اين روش هر فروشنده اي سعي دارد براي فروش بيشتر، کالاي خود را ارزان تر قيمت دهد پس در اين شرايط خريدار مي تواند يک خريد جذاب را تجربه کند و البته فروشنده نيز با فروش بيشتر سود بيشتري عايدش شود و در کل بايد گفت که با آي تي قيمت ،
در اين سايت با از بين رفتن واسطه ها قيمت کالاي بازار ديجيتال به قيمت واقعي بدست خريدار ميرسد و همچنين قيمت خيلي از کالاهايي که تخصصي تر هستند مثل انواع تجهيزات مخابراتي و راديويي يا قيمت انواع دوربين مداربسته بهمراه ليستي از برترين واردکننده هاي آنها در دسترس کاربران ميباشد.
آي تي قيمت مرجع معرفي برترين گارانتي هاي قطعات کامپيوتر ،برترين گارانتي هاي گوشي موبايل ، برترين گارانتي هاي تجهيزات شبکه و ماشينهاي اداري نيز ميباشد که شما ميتوانيد با مراجعه به بخش گارانتي هاي معتبر ، ليست آنها را مشاهده نماييد.

اپليکشن آي تي قيمت کار را براي شما آسان تر مي کنداين اپليکيشن فقط براي سيستم عاملهاي اندرويد طراحي شده و بسيار کاربرپسند است و البته بايد گفن که اپليکيشن آي تي قيمت مانند سايت ITGHEYMAT.COM کار مي کند. اين اپليکشين مرجع قيمت کامپيوتر و موبايل است و هيچ کالايي براي فروش ندارد و يک اپليکيشن بازار ديجيتال بحساب مي آيد که کاربر ميتواند با نصب آن از روي کافه بازار و گوگل پلي، قيمت تمام کالاهاي بازار آيتي و گوشي موبايل را به صورت لحظه اي داشته باشد.
مجموعه آموزش هاي ويديويي به زبان فارسي

به بزرگترين دانشگاه آنلاين کشور با 60 هزار دانشجو بپيونديد
بيش از چهار هزار ساعت آموزش هاي ويدئويي فارسي در فرادرس
يادگيري را شروع کنيد ...

دانلود فايل ها و راهنما

--> در صورتي که هنگام دانلود و يا نصب نرم افزار ها به مشکلي برخورديد ،همکاران ما در همراه رايانه به صورت شبانه روزي پاسخگوي مشکلات شما هستند. تماس از طريق تلفن ثابت 9099070345
دانلود از بازار - حجم: 2.9 آيا در دريافت دچار مشکل هستيد? گزارش خرابينسخه جديدي از اين اپليکيشن ميشناسيد ؟گزارش نسخه جديد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho

گوشی سامسونگ a12 در میان گوشی‌های پایین رده سری A سامسونگ، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و با توجه به قیمت مناسب، فروش زیادی داشت.

به گزارش ایمنا، A۱۲ سامسونگ یک گوشی هوشمند اقتصادی است که اواخر سال ۲۰۲۰ رونمایی و چند ماه بعد نسخه بهبود یافته آن با پردازنده ای قوی تر و با نام A۱۲ Nacho عرضه شد.

طراحی ظاهری گوشی A12 Nacho سامسونگ

گوشی‌های هوشمند اقتصادی و پایین رده عموما بدنه‌ای پلاستیکی دارند؛ گلکسی A۱۲ نیز از همین جنس است اما پوشش مات آن مانع به جا ماندن آثار انگشت روی بدنه‌ دستگاه می‌شود.

مشخصات گوشی A12 Nacho سامسونگ
مشخصات
تاریخ معرفی 9 آگوست 2021
نوع پردازنده - CPU Mediatek Helio P35
فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته 2.35 گیگاهرتزهشت هسته Cortex-A53 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53
تعداد هسته پردازشگر هشت هسته
پردازنده گرافیکی - GPU Mali-G52
کیفیت دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 11 ا رابط کاربری One UI 3.1 قابل ارتقاء به اندروید 12
ابعاد 164 در 75.8 در 8.9 میلی‌متر
وزن 205 گرم
رنگ مشکی، آبی، قرمز
نمایشگر 6.5 اینچ PLS IPS LCD
رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
ترکیب حافظه داخلی و رم 32 گیگابایت / 4 گیگابایت رم - 64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم - 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم
دوربین سلفی
دوربین سلفی اصلی 8 مگاپیکسل
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم پلیمری، غیر قابل تعویض توسط کاربر
اسپیکر مونو، جک 3.5 میلی‌متری
فناوری‌ ارتباطی GSM / HSPA / LTE
سیم‌کارت تک سیم‌کارت (نانو سیم) دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)
مسیریابی و GPS GPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDS
قیمت گوشی A12 Nacho سامسونگ

گوشی a12 ناچو آکبند در بازار به سختی پیدا می‌شود و قیمت آن حدود شش میلیون و صد هزار تومان است.

دستگاه های دست دوم این گوشی با توجه به حافظه و میزا ن استفاده از حدود سه میلیون تو مان تا چهار میلیون و پانصد تومان معامله می‌شوند.

کد خبر 749680

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی