Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در چهارصد و هشتاد و هشتمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.
روایت‌های شنیده نشده از زندگی دکتر مصدق در تبعیدگاه
واکنش تند علی ضیا به سوالی درباره ازدواجش
پدری که آرزو دارد فرزندش را بغل کند
آتش‌سوزی عمدی در تالاب انزلی با هدف تصرف زمین
مردم در خصوص کارخانه چسب هل چه تصمیمی خواهند گرفت؟ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود ساعت صفر
تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از طوفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ این واحد نیروگاهی بدلیل تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه