Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است تیم کم ستاره می تواند انگیزه تلاش و جنگندگی ملی‌پوشان جوان را دوچندان کرده و نتایج خوبی رقم بزند.

عباس حاج کناری در حاشیه آخرین روزهای اردوی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزادکاران ملی پوش پس از برگزاری چندین مرحله اردوی آماده سازی، توانستند فشار تمرینات را به خوبی پشت سر بگذارند و هم اکنون به مرحله نهایی و تیپرینگ اردوی آخر رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تاکنون هر کاری که باید انجام می دادیم اجرایی کردیم و از این پس باید منتظر حضور موفق بچه ها در رقابتهای جهانی باشیم.

وی با اظهار رضایت از وضعیت روحی و جسمی مسافران رقابتهای جهانی خاطر نشان کرد: آزادکاران به نحو احسن در طول این تمرینات ظاهر شدند و به آمادگی لازم رسیده اند، البته برخی از بچه ها کمی دچار ضرب خوردگی در تمرینات شدند که این مساله در کشتی عادی است و مطمئنا تا زمان اعزام برطرف خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی اش از تیم کم تجربه و جوان اعزامی به رقابتهای جهانی چیست، گفت: ما اگر به دنبال پشتوانه سازی و جوانگرایی برای المپیک ۲۰۲۰ هستیم باید این کار را انجام می دادیم. در نتیجه این ریسک بزرگ در رقابتهای جهانی صورت می گیرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که بضاعت کشتی ما طبق فرایند تیم ملی و رقابتهای انتخابی همین است.

حاج کناری ادامه داد: صلاحدید و مصلحت متولیان کشتی و شورای فنی این بود که قبل از المپیک باید تغییر نسل و خانه تکانی در جهانی صورت می گرفت که به نظر من به رغم انجام یک ریسک بزرگ، می توان به آینده این آزادکاران امیدوار بود. البته همین جوانان باید بدانند که رقابتهای جهانی با تمامی میادین فرق دارد و بسیار متفاوت است.

وی افزود: تجربه نشان داده جوانان با حضور در تیم هایی که ستاره چندانی ندارند، انگیزه دو چندانی برای عرض اندام و درخشش پیدا می کنند. البته هر کدام از همین جوانان برای خود وزنه ای هستند که حالا فرصت بزرگی برای اثبات شایستگی بدست آورده اند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان با اشاره به حسن یزدانی و توان بالای او نیز گفت: جوانان تیم اعزامی به رقابتهای جهانی باید مثل حسن یزدانی قدر فرصت ها را بدانند و بتوانند اینگونه به قله رفیع ورزش در المپیک برسند. یزدانی نیازی به تعریف ندارد و در عمل نشان داده در هر میدان بین المللی و دلخلی فقط و فقط به قهرمانی می اندیشد. ملی پوشان جوان هم باید در غیبت بزرگانی مثل حسن رحیمی، کمیل قاسمی و رضا یزدانی، خودشان را به مربیان اثبات کنند و از اینکه زیاد برای رقبا شناخته شده نیستند به بهترین شکل استفاده کنند.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه، ظهر روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه، تهران را به مقصد شهر پاریس محل برگزاری این رقابتها ترک خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با اشاره به اینکه افزایش مصرف میوه و سبزی، برای سالمندان مبتلا به فشار خون بالا، مفید است، گفت: این افراد در صورت مشکلات دندانی، میوه و سبزی خُرد شده، و در صورت مشکلات گوارشی، میوه و سبزی پخته شده استفاده کنند. وی افزود که سالمندان، ضمن مصرف حداقل غذا‌های چرب و سرخ کرده، با مصرف غذا‌های آب پز و بخار پز یا تنوری، هنگام مصرف سالاد، با خودداری از مصرف سُس، به جای آن از آبلیمو با روغن زیتون و سبزی‌های معطر به همراه ماست کم چرب استفاده کنند.

مصرف لبنیات کم چرب و غلات سبوس دار

این کارشناس بهداشتی تصریح کرد سالمندان مبتلا به فشار خون بالا، بیشتر از سه عدد تخم مرغ در هفته، چه بدون غذا و چه داخل غذا مانند: کوکو مصرف نکنند؛ از مصرف کله پاچه، مغز و قلوه خودداری کنند؛ بیشتر از لبنیات کم چرب و غلات سبوس دار مصرف کنند و روزانه شش تا هشت لیوان آب را مصرف کنند.

لاهیجی باقری عنوان کرد: به جای روغن‌های جامد و کره از روغن‌های مایع مانند: روغن زیتون و روغن آفتاب گردان استفاده کنند و گوشت مرغ بدون پوست، ماهی و سویا جایگزین گوشت قرمز و چربی‌های حیوانی شود.

کارشناس مرکز بهداشت شهرستان قزوین تصریح کرد: در سالمند مبتلا به فشار خون بالا، ابتدا باید فشار خون بیمار تحت نظر پزشک درمان و کنترل شود و سپس فعالیت بدنی مجاز بر اساس توصیه پزشک برای سالمند تعیین می‌شود.

خودداری سالمندان از ورزش در هوای آزاد

وی اظهار کرد: بهتر است که سالمندان، پیاده روی را در دو نوبت صبح و عصر و هر بار ۳۰ دقیقه انجام دهند. وی ادامه داد که سالمندانی که تازه ورزش و پیاده روی را شروع کرده اند و یا توانایی انجام پیاده روی طولانی را ندارند، هر بار ۱۰ دقیقه کفایت می‌کند، و به مرور زمان، پیاده روی را بیشتر کنند.

این کارشناس هشدار داد با توجه به لزوم رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، سالمندان هنگام آلودگی هوا از انجام تمرینات ورزشی در هوای آزاد پرهیز کنند؛ زیرا انجام تمرینات بدنی در هوای آزاد برای سالمندان مضر است. وی اضافه کرد: در چنین شرایطی، آنان ورزش را در منزل انجام دهند.

لاهیجی باقری بیان کرد: زمانی که سالمند خسته است، تمرینات ورزشی را انجام ندهند و اگر در حین پیاده روی، دچار درد قفسه سینه، تنگی نفس و یا پا درد شدند، فوری استراحت کند و با پزشک، بهورز و مراقب سلامت مشورت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت