Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در اجرای طرح ویژه مبارزه با منکرات در استان کرمان بیش از ۷۵ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی کشف و توقیف و ۹ باند ورود و توزیع مشروبات الکلی منهدم شد.

سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از انهدام ۹ باند ورود و توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان خبرداد و گفت: در اجرای طرح ویژه مبارزه با منکرات در استان کرمان بیش از ۷۵ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در نتیجه اجرای این طرح در ۵ ماهه سال جاری با تمرکز بر روی باند‌های وارد کننده مشروبات الکلی به داخل استان مقدار ۷۵۳۱۶ لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی از باند‌های توزیع کننده مشروبات قبل از توزیع کشف و منهدم شد که از این مقدار تعداد ۹۴۵۸ قوطی خارجی و در این رابطه ۶ باند توزیع مشروبات الکلی داخلی و سه باند ورود و توزیع مشروبات الکلی خارجی به استان کرمان منهدم و ۳۳ نفر از اعضای اصلی باند‌های مذکور دستگیر و بازداشت شده اند.

سالاری تاکید کرد : اکثر اعضای باند توزیع مشروبات الکلی غیر بومی استان کرمان و افرادی سابقه دار هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان