Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان مرکزی نیازمند تخصیص اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عابد حقدادی شامگاه یکشنبه در مراسمتجلیل از خبرنگاران ورزشی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزیبا اشاره به رسالت خبرنگاران اظهار داشت: توسعه پایدار و تحکیم زیرساخت‌های جامعه مدیون افرادی است که دیدگاه‌ها و اتفاقات را منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقال به‌هنگام، دقیق و صحیح اخبار به همراه نقد منصفانه سبب بیدارسازی جامعه و اگاه‌سازی مدیرانی می‌شود که معتقدند روش فکری آنها برای مدیریت حوزه شغلیشان مناسب است.

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی در حوزه ورزشی دارای فعالان ارزشمندی است که بنده از بدو ورود به این حوزه در استان مرکزی شاهد فعالیت مستمر آنها بوده‌ام، همچنین تلاش من بر این بوده تا همیشه تعامل سازنده را در دستور کار خود قرار دهم.

حقدادی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری و وزارت‌خانه بر ارتقاء تعامل با رسانه‌ها است و این تعامل به این معنا نیست که تنها با رسانه‌ای که به نشر نکات مثبت اقدامات ما می‌پردازد ارتباط داشته باشیم بلکه به معنای شنیدن و دیدن دیدگاه‌ها و نظرات مرتبط با عملکرد مدیر هر دستگاه است.

وی عنوان کرد: درصورت نبود تضارب آرا و تفاوت اندیشه‌ها هیچگونه رشدی در جامعه صورت نمی‌گیرد و باید فارغ از شعار به این امر عمل شود و به این سبب تلاش ما بر این است تا در این چهار چوب به وظایفمان عمل کنیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: خبرنگاران به نوعی قاضی محسوب می‌شوند و لازمه هر قضاوتی عدالت است که این ویژگی یی از اولویت‌های فعالان حوزه رسانه است.

بهینه‌سازیچهار تا پنج مکان ورزشی در استان مرکزی

حقدادی با اشاره به مساعدت‌های انجام شده در حوزه ورزش گفت: در دولت یازدهم رویکردی که به حوزه ورزش تعلق گرفت تخصصی بود و انتخاب‌ها و انتصاب‌های این حوزه با نگاه شایسته‌سالاری و تخصص گرایانه به انجام می‌رسید که با انتصاب وزیر جدید حوزه ورزش اثبات شد این دیدگاه در دولت دوازدهم هم ادامه دارد.

وی افزود: معتقدیم تمام افرادی که فعالیت در دولت دوازدهم را افتخار می‌دانند مستلزم قراردادن خدمت‌رسانی به‌عنوان هدف اصلی هستند و با ارائه برنامه‌های خود از رویکرد این دولت دفاع کنند.

مدیرکل ورزش‌وحوانان استان مرکزی ادامه داد: در مدت پنج ماهه سپری شده اقدامات مطلوبی در حوزه‌های مختلف این مجموعه رخ داده که شاخص آنها در حوزه عمرانی و جذب اعتبار در زمان سفر هیئت دولت به استان بوده است که این اعتبار در قالب هشت باب پروژه صرف شد و برخی از آنها به مرحله افتتاح نیز رسیده‌اند، افتتاح سالن روستای گوار در هفته تربیت بدنی و افتتاح نخستین سالن مشارکتی توسط دولت و بخش خصوصی در روستای شهابیه خمین در هفته دولت از جمله این پروژه‌ها هستند.

حقدادی عنوان کرد: سالن ورزشی شهابیه که نخستین پروژه مشترک میان دولت و بخش خصوصی در حوزه ورزش است با صرف 500 میلیون تومان توسط دولت و چهار هزار میلیون ریال توسط خیران ساخته شده است و یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های چندمنظوره ورزشی محسوب می‌شود، تعمیر استخر الغدیر هم از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: درنظر داریم با استفاده از اختیارات قانونی تعداد چهار تا پنج مکان ورزشی دیگر را بهینه‌سازی و در اختیار بگذاریم، از سال‌های گذشته مسئله بخش خصوصی مطرح بود که در سال 95 با تعاملاتی که صورت گرفت این ظرفیت ایجاد شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان مرکزی بیان کرد: امسال تعداد دو همایش صبح‌ونشاط از استان مرکزی به‌صورت زنده بر روی آنتن رفت و درنظر داریم سومین برنامه را هم تا پایان سال اجرایی کنیم، میزبانی جام نوروزی و جشنواره اقوام ایرانی که برای نخستین‌بار در روستای جاسب دلیجان برگزار شد از دیگر اقدامات انجام شده است.

حقدادی افزود: استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون میزبان 30 مسابقه و رویداد کشوری اعم از کاراته، وزنه برداری و غیره در حوزه ورزشی بوده است، همچنین استان مرکزی در المپیک ناشنوایان ترکیه هم نماینده‌ای داشته و درحال حاضر بیش از 25 هزار ورزشکار استانی سازماندهی شده دارد.

وی ادامه داد: امسال شاهد دو رویداد بین‌المللی در استان هستیم و باید یادآوری کنیم استان مرکزی به سبب استقرار در مرکز کشور به تعداد دفعات زیادی میزبان مسابقات ورزشی کشوری بوده است، باتوجه به اینکه فدراسیون شطرنج به فتوای امام خمینی(ره) تشکیل شده درنظر داریم امسال مسابقات بین‌المللی شطرنج را در بیت امام راحل برگزار کنیم که جواب نهایی ان شهریور ماه اعلام می‌شود، برگزاری مسابقات اسکواش و جام امیرکبیر از این قبیل افدامات هستند.

برگزاری10 جلسه تخصصی با حوزه جوانان و سمن‌ها در استان مرکزی

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان مرکزی عنوان کرد: برگزاری جلسات تعاملی با سمن جوانان یکی از اقدامات بسیار مطلوب انجام شده توسط این مجموعه است، سال گذشته در حوزه جوانان موفق به کسب چندین رتبه برتر شدیم.

حقدادی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 10 جلسه تخصصی با حوزه جوانان و سمن‌ها، 60 نشست درون استانی برای برطرف شدن موانع و مشکلات، یک جلسه ستاد ساماندهی و دو جلسه ستاد استانی که یکی از انها با حضور مدیرکل دفتر ازدواج و توالی سازمان تشکیل شد برگزار شده است.

وی بیان کرد: درحال حاضر دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج شهر اراک زیر نظر این مجموعه فعالیت دارند، همچنین از ابتدای امسال با رویکرد خوب دولت تعداد سمن‌های این حوزه از 12 سمن به 45 سمن فعال ارتقاء یافت که هفت سمن از ابتدای امسال مجاز به دریافت مجوز هم شده‌اند و معتقدیم که این فعالیت باید افزایش یابد زیرا در مجامع توسعه یافته مشارکت‌های سمن‌ها کمتر از 60 درصد نیست.

انتهای پیام/

R41371/P1486/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه