Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان نیک‌اقبالی در کارگروه امور زیربنایی در جمع خبرنگاران با مهم خواندن این کارگروه گفت: تمامی عملیات عمرانی در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بررسی 13 پیشنهاد در حوزه‌های گردشگری، خدمات، تولیدات داخلی، گلخانه‌ای و مجتمع‌های رفاهی گفت: به ازای هر درخواست و خدمات معمولی زمین واگذار نمی‌شود همچنین به طرح‌هایی که استان از آنها اشباع شده زمین واگذار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته فیلتراسیون زمین در استان نهادینه شده است، گفت: زمین‌هایی را که از قبل واگذار کردیم اما هیچ‌گونه خدمات و طرحی در آنها اجرا نشده را پس می‌گیریم.

این مسؤول بیان کرد: طرح‌های که در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار گرفتند و مصوب شدند اشتغال‌زائی خوبی را به همراه دارند که واگذاری زمین در طرح‌های آمایش سرزمین نیز دیده شده است.

نیک‌اقبالی در بخش دوم سخنان خود در جمع خبرنگاران با استثنایی خواندن شهر یاسوج گفت: وجود رودخانه در هر شهر یک پتانسیل بزرگ است و آن شهر را به لحاظ دید و منظر شهری و گردشگری به یک شهر منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رودخانه‌ها هم می‌توانند عامل محدودیت کننده باشند که در بحث پدافند غیرعامل در شهرها استفاده و عبور از رودخانه به عنوان مکان‌هایی که در حوادث طبیعی و غیر طبیعی مشکل ساز است مدنظر بوده و برای ارتباط قسمت شمالی و جنوبی شهر یاسوج باید حتما از پل بشار عبور کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌های اول و دوم بشار که سال‌های زیادی از احداث آنها می‌گذرد تنها مسیر ارتباطی شمال به جنوب است، گفت: در مواقع تهدید و ترافیک و اوج جمعیت و گردشگری با مشکل مواجه می‌شویم و به همین دلیل نیازمند تعریف پل‌های جدیدی هستیم.

این مسؤول به پل سوم بشار اشاره کرد و گفت: پل سوم بشار از 14 سال پیش شروع شد اما به دلیل مباحث فنی و معلوم نبودن زیرگذرها و روگذرها، رمپ‌ها، تغییر ساختار و تامین نشدن اعتبار روند احداث پل طولانی شد، ضمن اینکه این پل در جبهه جنوبی تکمیل و تمام شده است.

وی به پل چهارم بشار یا پل بیمارستان امام سجاد اشاره کرد و افزود: این پل ارتباط شهر با مراکز دانشگاهی و بیمارستانی را وصل می‌کند و بار ترافیکی در شهر را کاهش و خروجی خوبی برای قسمت های سروک به شمار می‌رود.

این مسؤول از ایجاد یک پل جدید در ادامه بلوارکشاورز خبر داد و گفت: با ایجاد پل، بلوار کشاورز در نزدیکی امامزاده مختار به کمربندی وصل می‌شود که با ایجاد این پل شهر یاسوج برای مدت زیادی از بار ترافیکی رها خواهد شد.توصیه می‌کنم کسانی که در بلوار کشاورز زمین دارند ساز و ساز نکند چون حتما در معرض قرار می‌گیرند و هزینه ای برای دولت در پی خواهد داشت.

نیک‌اقبالی از کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح مهریان خبر داد و افزود: این طرح هم‌‌اکنون در مرحله مناقصه است اعتبار این طرح به صورت ملی است و همزمان با تکمیل پل سوم و چهارم بشار احداث این تقاطع آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیر فرودگاه یاسوج چهار خطه و ارتباط فرودگاه با مرکز شهر تسهیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورتی که عملیات احداث پل سوم بشار به خوبی پیش برود یک مسیر از این طرح در 45 روز آماده استفاده می‌شود.

انتهای پیام/غ

کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد