Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@15:23:09 GMT

برپایی جشن سلام ماه برای شاعران متولد مرداد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۳۸۰۴

برپایی جشن سلام ماه برای شاعران متولد مرداد

خبرگزاری میزان- جشن سلام ماه توسط موسسه شهرستان ادب برای شاعران متولد مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، «جشن سلام ماه» موسسه فرهنگی شهرستان ادب ویژۀ شاعران و نویسندگان مردادماه، دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ برگزار می‌شود.

سلام ماه، عنوان مراسمی است که به منظور گرامیداشت زادروز شاعران و نویسندگان متولد هر ماه در موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سلام ماه» که از فروردین سال ۱۳۹۴ شروع به کار خود کرده است تا به حال با استقبال خوبی از جانب شاعران و نویسندگان مواجه شده است و بزرگانی چون: محمدعلی بهمنی، دکتر سیدعلی موسوی گرمارودی، علیرضا قزوه، محمدرضا عبدالملکیان، جواد محقق، مصطفی علیپور، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی خراسانی، علی داوودی، فاضل نظری، علی‌محمد مودب، محمدرضا شاه آبادی، محمد مهدی سیار و ... در این جشن حضور داشته اند.

جشن سلام ماه گرامیداشت زادروز شاعران و داستان نویسان متولد مرداد با حضور شاعران و داستان نویسان دوشنبه ۳۰مردادماه از ساعت ۱۷ در محل موسسه شهرستان ادب به نشانی: خیابان شریعتی، سه راه طالقانی, روبه‌روی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود