Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در بيانيه جبهه مردمي‌ نيروهاي‌ انقلاب‌ اسلامي آمده است: بي‌ترديد خواست همه مردم ايران از دولت دوازدهم اين است که نشان دهد که نه فقط در کلام بلکه در عمل، مشي اعتدالي و غيرجناحي دارد.
به گزارش حوزه احزاب خبرگزاري فارس، جبهه مردمي‌ نيروهاي‌ انقلاب‌ اسلامي با صدور بيانيه‌اي به مناسبت اتمام فرآيند راي اعتماد به کابينه دوازدهم اعلام کرد: سرانجام پس از پايان رقابت هاي انتخاباتي و اتمام فرآيند راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دکتر حسن روحاني، کابينه دوازدهم نظام جمهوري اسلامي تشکيل و بار ديگر اميدها براي پاسخ مناسب به مطالبات مردمي که در روز 29 ارديبهشت ماه امسال با شور و اشتياق پاي صندوق هاي راي رفتند تا دولت مورد نظر خود را انتخاب کنند و خواسته هاي خود را به گوش مسئولان اجرايي کشور برسانند، زنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بيانيه بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
و قال ارکبوا فيها بسم الله مجريها و مرسيها ان ربي لغفور رحيم
و نوح فرمود: در آن (کشتي) سوارشويد که حرکت آن به نام خداست و ايستادن آن هم به نام خداست و پروردگار من آمرزنده و مهربان است"آيه 41 سوره مبارکه هود"
سرانجام پس از پايان رقابت هاي انتخاباتي و اتمام فرآيند راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دکتر حسن روحاني، کابينه دوازدهم نظام جمهوري اسلامي تشکيل و بار ديگر اميدها براي پاسخ مناسب به مطالبات مردمي که در روز 29 ارديبهشت ماه امسال با شور و اشتياق پاي صندوق هاي راي رفتند تا دولت مورد نظر خود را انتخاب کنند وخواسته هاي خود را به گوش مسئولان اجرايي کشور برسانند، زنده شد.
در جريان انتخابات اخير رياست جمهوري که راه را براي تشکيل دولت دوازدهم گشود، مرد و زن و پير و جوان، با اعتماد به نظام مقدس جمهوري اسلامي و در راستاي عمل به تکليف خود براي نمايش حمايت صادقانه از نظام اسلامي پاي صندوق راي حاضر شدند تا نامزدي را به عنوان رئيس جمهور برگزينند که توان وظرفيت پاسخگويي به مطالبات آنها وعمل به وعده هاي خود را داشته باشد.چه آن 24 ميليون نفري که در اين انتخابات به آقاي حسن روحاني راي دادند و چه بيش از 16 ميليون نفري که راي خود را به رقباي ايشان دادند، همه و همه اينک منتظرند تا ببينند دولت دوازدهم چگونه در اين بزنگاه تاريخي به مطالبات آنها پاسخ داده و گره از مشکلات مردم مي گشايد.
«جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» به عنوان يک حرکت مردمي و دلسوز براي ارکان نظام و دستگاه اجرايي کشور، همزمان با آغاز به کار دولت دوازدهم، مهمترين اولويت هايي راکه دولت محترم بايد به آن ها بپردازد وهم خود را مصروف آن نمايد، برشمرده و تلاش خواهد کرد به عنوان يک نهاد مدني ومردمي، در چارچوب قانون، عمل دولت به وعده ها و تکاليف قانوني را رصد کرده و گزارش آن را به مردم فهيم کشور ارائه کند.از ديدگاه «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي»، مهمترين اولويت هاي دولت دوازدهم، همان توصيه هايي است که رهبر معظم انقلاب در حکم تنفيذ و مجموعه بيانات شان قبل و پس از برگزاري انتخابات داشته اند. اين اولويت ها را مي توان در مسائلي همچون توجه به معيشت مردم به ويژه محرومان، حرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتي، ايجاد اشتغال براي آحاد جامعه خصوصا جوانان و دانشجويان تحصيلکرده، تامين مسکن و تسهيل شرايط ازدواج براي جوانان ونيزحرکت دستگاه ديپلماسي در مسير تعامل عزتمندانه با جهان مورد تاکيد قرار داد.
نيروهاي انقلاب از دولت دوازدهم انتظار دارند تا در چارچوب گفتمان انقلابي و با پرهيز از هرگونه دوقطبي سازي و حاشيه پردازي، براساس قوانين کشور به مشکلات مردم رسيدگي کرده و نگذارد منافع حزبي و نگاه هاي جناحي بر خدمت صادقانه به مردم سايه افکند.پايبندي کلامي و عملي به انقلابيگري و گفتمان انقلاب، پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري، گشايش فضاي نقد و نقدپذيري و عمل به قانون، حتي اگر به زيان نزديکان و منافع جناحي باشد، کمک مي کند تا اعتماد مردم به دولتمردان بيشتر شده و افکار عمومي همراهي بيشتري با دولت داشته باشد.
همچنين انتظار مي رود که دولت محترم با درس گرفتن از تجربه دولت يازدهم در ماجراي حقوق هاي نجومي که ضربه اي سخت به اعتماد عمومي ملت ايران وارد کرد، از هرگونه اشرافي گري و ايجاد فاصله ميان زندگي مسئولان و دهک هاي پايين جامعه پرهيز کرده و وزراي محترم در ابتداي کار چهار ساله شان متعهد شوند که زندگي به سان مردم عادي را سرلوحه کارشان قرار دهند.
نگاه درون زا به مسائل کشور، پرهيز از اعتماد بلاوجه به آمريکا ونظام سلطه که اشتباه بودن آن به ويژه در ماه هاي اخير بر همگان روشن شد و نيز استفاده از سرمايه ها و ظرفيت هاي داخلي براي پيشرفت کشور به جاي چشم داشتن به وعده ها واميدهاي بيروني، مي تواند ازجمله راهبردهايي باشد که دولت دوازدهم، با اتخاذ آن ها گام هاي بلند وسريعي در حل مشکلات کشور وعمل به وعده هاي انتخاباتي خويش بردارد.همچنين اين مطالبه از دولت وجود دارد تا باتوجه به شرايط خاص وممتاز کشور دروضعيت امنيتي منطقه و توطئه هاي پيچيده اي که عليه کشورمان درجريان است، با تقويت توان دفاعي، از اقتدار منطقه اي وبين المللي ايران اسلامي دفاع کرده و در برابر هرگونه باج خواهي نظام سلطه و دنباله هاي منطقه اي آن قاطعانه بايستد.
با وجود اينکه عدم معرفي وزير علوم همراه با 17 وزير پيشنهادي ديگر به مجلس براي اخذ راي اعتماد، نگراني ها از سرنوشت توسعه علمي کشور و بهبود وضعيت دانشگاه ها را افزايش داده است، از دولت دوازدهم انتظار مي رود تا با سرمايه گذاري بيشتر بر پروژه هاي علمي و تحقيقاتي به ويژه در زمينه فناوري هاي هسته اي و هوافضا وساير فناوري هاي نوين، عرصه را براي نخبگان داخلي جهت پيشرفت هاي علمي باز کرده و مرعوب فضاسازي رسانه هاي غربي و ادعاهاي آمريکايي که همچنان از توسعه علمي کشور وحشت دارند، نشود.
در حوزه فرهنگي نيز اين مطالبه جدي از دولت وجود دارد تا جلوي آنچه رهبر معظم انقلاب، آن را«ولنگاري فرهنگي» نام نهادند را بگيرد و نگذارد پروژه نفوذ فرهنگي دشمن از طريق رسانه هاي مجازي، وساير ابزارهاي فرهنگي وهنري همچون سينما، تئاتر، موسيقي و... عملياتي شود. رسيدگي سريع به بي قانوني ها در زمينه شبکه هاي اجتماعي و نيز ساماندهي پروژه هاي فرهنگي کشور براساس آرمانها و اصول انقلاب اسلامي، انتظار بحقي است که اهالي فرهنگ از دولت دوم دکتر حسن روحاني دارند.
بي ترديد خواست همه مردم ايران اين است که دولت دوازدهم ضمن استفاده از همه ظرفيت هاي مديريتي، خط بطلاني بر بازي هاي جناحي معمول در چينش مديران ارشد و مياني در سطح ملي و محلي کشيده و نشان دهد که نه فقط در کلام بلکه در عمل، مشي اعتدالي و غيرجناحي دارد.
«جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» بر اين باور است که با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري درباره ايجاد دولت اسلامي که مقدمه اي براي تشکيل جامعه اسلامي و سپس تحقق تمدن نوين اسلامي است، ايران در شرايط کنوني که با هجمه هاي سياسي، اقتصادي و تهديدات نظامي روبروست، نيازي جدي به دولتي اسلامي در چارچوب گفتمان انقلابي دارد و اين جبهه آماده است تا مشاوره هاي لازم را براي حرکت دولت در اين مسير ارائه داده و با نقد سازنده و مشفقانه، مانع از فاصله گيري از آرمان ها ، اهداف و رويکردهاي انقلاب شود.
هيچ ترديدي وجود ندارد که موفقيت دولت، موفقيت مجموعه نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران و شکست اين دولت، تجربه اي تلخ براي همه مردم خواهد بود؛ بنابراين «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» از همه نيروهايي که در چارچوب نظام اسلامي به فعاليت مي پردازند، مي خواهد تا با کمک دلسوزانه به دولت، زمينه را براي تحقق وعده هاي رئيس جمهور محترم و برنامه هاي وزراي کابينه جديد فراهم آورند.
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي 96/5/29
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند